علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند درمجلس:

«نوری» می تواند وزارت آموزش و پرورش را متحول کند

کد خبر: 1112534

شهبازی می گوید: نوری از بدنه خود وزارت است و همین مهم ترین ویژگی اوست. او کارنامه موفقی دارد و طی سال های گذشته ثابت کرده است در امور مختلف سربلند بیرون می آید. روحیه او سازنده است و به پیشنهادات خوب برای اصلاح وضعیت آموزش و پرورش عمل خواهد کرد.

«نوری» می تواند وزارت آموزش و پرورش را متحول کند

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «صبح نو آنلاین» ضمن اشاره به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: بنده وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را که در مجلس رای اعتماد آورد از حدود 25 سال پیش می شناسم.

او ادامه داد که نوری، شخصیت موفق و کارنامه مثبتی دارد. با توجه به سوابق آموزش و پرورش و بخش های اجرایی دارد نیز به او رای مثبت دادم. یکی از مهم ترین ویژگی های وزیر آموزش و پرورش این است که از نیروهای خود وزارت آموزش و پرورش است.

شهبازی تاکید کرد: گزینه های قبلی هم که برای وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بودند نیروهای خوبی بودند اما ویژگی مثبت نوری به این است که سوابق درخشانی در قسمت های ستادی و اجرایی وزارت آموزش و پرورش داشته و این نوید را می دهد که می تواند در این سمت موفق باشد.

نماینده مردم نهاوند درمجلس افزود: امیدوار هستیم که با تعاملی که بین دولت، آموزش و پرورش و مجلس درخصوص مسئولیت های محول شده و اهداف مشخص شده برای آموزش و پرورش و برنامه هایی که در راستای تحقق حقوق فرهنگیان وجود دارد صورت می گیرد، شاهد تحول در این مجموعه باشیم.

 

وزیر آموزش و پرورش که از مجلس رای اعتماد گرفت، به پیشنهادات خوب عمل خواهد کرد

وی درادامه با اشاره به نظر برخی از مخالفان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه 20 سال از بدنه این وزارتخانه دور بوده و برنامه ای برای مبارزه با مافیای کنکور ندارد، تشریح کرد: با توجه به شناختی که نسبت به وزیر پیشنهادی وجود دارد به لطف خدا در این سمت موفق خواهد بود.

شهبازی درانتها یادآورشد که شخصیت نوری طوری است که از پیشنهادات خوب در عرصه هایی که فقدان وجود دارد استقبال و به آن ها عمل خواهد کرد. مسئله ای که مهم است همکاری و کمک کردن به مسئولان برای انجام مطالبات جامعه است و ما نباید از آن غافل شویم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها