کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

کد خبر: 1113276

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا سنگین است.

کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز، اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس به صورت روان در جریان است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

وی با اشاره ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا تصریح کرد: ترافیک در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر نیز نیمه‌سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیانکرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های گلشهر و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی به تردد روان در آزادراه تهران - شمال، تصریح کرد: دیگر محورهای استان البرز بدون هرگونه مداخلات جوی هستند..

زندی‌فر با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان، خاطرنشان کرد: در دیگر محورهای استان البرز نیز ترافیک روان است.

احتمال کولاک برف در جاده چالوس و محور طالقان

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: احتمال کولاک برف و کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان شامل جاده چالوس و محور طالقان مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه عصر و شب تا جمعه ظهر وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی شامل جاده چالوس و محور طالقان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: شهرهای استان البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر این اساس کولاک برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما در حدود ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد نسبت به امروز تا صبح شنبه و رخداد یخبندان صبحگاهی در پاره‌ای نقاط پس از خروج سامانه پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احتمال اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل کولاک برف، آب‌گرفتگی موقت معابر شهری، سیلابی شدن موقت مسیل‌های فصلی و رودخانه‌ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها