اتفاق عجیب در یک تشییع جنازه /جسدی که سوار موتور راهی قبرستان شد! =عکس

کد خبر: 1114096

دو فرد، دوست فوت شده خود را با اقدامی عجیب به وسیله موتور سیکلت به قبرستان بردند.

اتفاق عجیب در یک تشییع جنازه /جسدی که سوار موتور راهی قبرستان شد! =عکس

به گزارش صدی البلد، دو فرد، دوست فوت شده خود را بر روی موتور گذاشتند و بدون تابوت او را راهی قبرستان کردند. در این اقدام، موتور سوار بر روی موتور نشسته و جسد پشت او قرار گرفته و در پشت جسد، دوست دیگری بر روی موتور نشسته است تا از جسد مراقبت کند.

دوستان این جوان ادعا می‌کنند که از والدین متوفی اجازه گرفته‌اند تا در مراسم دوستشان شرکت داشته باشند و این اقدام عجیب را انجام دهند. به گزارش روزنامه دیلی استار، حدود ۷ مرد در اطراف موتور دیده شدند تا جسد بی‌جان را به سوی قبرستان راهی کنند. این اقدام عجیب درحالی که مردم آن‌ها را تشویق می‌کردند انجام گرفت. این افراد برای خداحافظی با شکوه، جسد را محکم در آغوش می‌گرفتند. طبق گزارشات، این جوان ۲۱ ساله در هفته گذشته، با اصابت گلوله جانش را از دست داده است.

همچنین پلیس گفت: این اقدامات اولین بار است که در شهر رخ می‌دهد و این رفتار را غیر عادی و ناسالم اعلام کردند. طبق گفته‌ها افرادی که جسد را به قبرستان منتقل کردند بازداشت نشدند و تحقیقاتی در این رابطه صورت نگرفته است زیرا تشییع جنازه، یک رویداد خصوصی بوده و هیچ شاکی نداشته است. گفته می‌شود، در برخی از نقاط جهان، کندن قبر‌ها یک روش عادی است که خانواده‌ها برای مراقبت و ملاقات مجدد از جسد، اقدام به این کار می‌کنند. حتی در بعضی نقاط، اجساد کودکان و نوزادان را قبل از شستشو با لباس مجلل در روستا یا شهر خود به گردش میبرند و سپس اجازه می‌دهند جسد دفن شود./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها