شباهت عجیب یک شهروند به جنایتکار فراری سوژه شد! + فیلم

کد خبر: 1114827

دستگیری متعدد مردی که قیافه‌ ای شبیه به یک مجرم فراری دارد، او را به سوژه رسانه‌ ها تبدیل کرد.

شباهت عجیب یک شهروند به جنایتکار فراری سوژه شد! + فیلم

شباهت زیاد شهروند چینی به یک مجرم فراری موجب شد تا او بدترین هفته زندگی اش را تجربه کند. این شباهت زیاد باعث شد تا این شهروند که هویتش مشخص نشده در طی تنها ۳ روز، ۵ بار توسط پلیس این کشور دستگیر شود. ماجرا از آنجا آغاز شد که در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ یک جنایتکار با نام «ژو ژیانگجیان»، از زندانی در استان جیلین واقع در شمال شرقی چین فرار کرد.

پس از فرار این مجرم، مقامات محلی جست‌وجو‌ها برای یافتن و دستگیری وی را آغاز کردند. مقامات محلی در ابتدا برای هرگونه اطلاعات درمورد محل اختفای نامبرده مبلغ ۱۵۰ هزار یوان در نظر گرفتند که بعدا به ۷۰۰ هزار یوان افزایش یافت. این جایزه، ژو را برای مردم محلی که متوسط درآمد ماهیانه آنها ۲ هزار یوان است به یک هدف ارزشمند تبدیل کرد. در این میان یک دونده بدشانس که شباهت زیادی به مجرم فراری داشت بیشترین صدمه را متحمل شد. در یکی از تصاویری که از این شهروند بدشانس در کنار تصویری از مجرم فراری منتشر شده شباهت زیاد این دو را نشان می‌دهد.

بنا به گزارش گلوبال تایمز محل زندگی این مرد محلی اهل شهر بایچنگ به علت شباهت زیادش به مجرم فراری، ۵ بار توسط افراد محلی به پلیس گزارش شد. سرانجام کابوس‌های این مرد محلی در تاریخ ۲۸ نوامبر و با دستگیری ژو جیانگجیان توسط پلیس به پایان رسید./ باشگاه خبرنگاران

 

حجم ویدیو: 6.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها