سینی خدمتکار ناجی جان کودک شد! +عکس

کد خبر: 1114828

خدمتکار با کمک سینی ای که در دست داشت جان یک کودک را حین سقوط یخچال بر روی او نجات داد.

سینی خدمتکار ناجی جان کودک شد! +عکس

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش استثنایی یک خدمتکار در نجات کودک را به تصویر می‌کشد. در حالی که این کودک درست مقابل یخچال در حال سقوط ایستاده و جانش در معرض خطر قرار گرفته بود این خدمتکار زن با حرکتی سریع مانع برخورد یخچال به وی شد. این زن با گرفتن سینی‌ای که در دست داشت در زیر یخچال موفق به مهار آن شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی نجات این کودک را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این کودک ناگهان به سمت یخچال دویده و با گرفتن دستگیره ها، آن را به سمت خود می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یخچال با چند تکان شدید، در حالی که کودک دقیقا در مقابل آن ایستاده ناگهان به سمت کودک واژگون می‌شود. در همین لحظه خدمتکار رستوران که با یک سینی پر از غذا به سمت مشتریان می‌رود با دیدن این صحنه وارد عمل شده و با گرفتن سینی در زیر یخچال، مانع سقوط آن بر روی سر کودک می‌شود.

در این ویدئو یکی از مشتریان نیز به کمک خدمتکار شتافته و با گرفتن سمت دیگر یخچال مانع سقوط آن می‌شود. در این حادثه به دلیل واکنش به موقع خدمتکار به کودک آسیبی وارد نشد. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد در یکی از کشور‌های شرق آسیا بوده است.

این ویدئو از زمان انتشار در ردیت تاکنون بیش از ۱۶۴۰۰ رای مثبت دریافت کرده است. بسیاری از کاربران واکنش خدمتکار برای نجات جان کودک را مورد تمجید قرار دادند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها