زالی: دوز سوم را بزنید

کد خبر: 1115149

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اثربخشی واکسیناسیون بر کاهش خطر حضور در مجامع عمومی، از شهروندان درخواست کرد نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

زالی: دوز سوم را بزنید

علیرضا زالی، در بازدید از نمایشگاه عکس مدافعان سلامت در ایوان مترو میدان ولیعصر (عج)، تلاش‌های بی شائبه مدافعان سلامت برای مقابله با بحران جهان شمول کرونا را قدر دانست و گفت: در آستانه گرامیداشت روز پرستار دیوار یکی از دالان‌های پرتردد مترو به تصاویری از صحنه‌های درخشان ایثارگری و سلحشوری مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا مزین شده است و برخی از صاحبان این تصاویر نیز در این نمایشگاه حضور دارند. برگزاری این رویداد، تکریم مجددی از کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران بوده و این تصاویر نشان از یک یادآوری خاطرات شیرین کادر پرستاری است.

وی در ادامه به همکاری شرکت مترو برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شرایط همه گیری اشاره کرد و افزود: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در زمان حضور در اماکن عمومی از جمله ناوگان حمل و نقل نقش مهمی در کنترل بحران ایفا می‌کنند و قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان نیز خواهند بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با بیان تأثیر پوشش واکسیناسیون بر کاهش خطر حضور در مجامع عمومی، اظهار کرد: از شهروندان درخواست دارم برای دریافت دوز سوم واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

زالی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم، بحث تأمین واگن در مترو است و توجه به حمل و نقل عمومی در آستانه برنامه ریزی بودجه کشور، فرصتی برای نوسازی ناوگان محسوب می‌شود. در زمینه بومی سازی دانش واگن سازی نیز پیشرفت خوبی صورت گرفته است که نیاز به تضمین اعتبارات مورد لزوم دارد.

وی در خصوص اجرای طرح ملی سکوی هوشمند مدیریت کرونا در تهران، عنوان کرد: تصمیمات مقتضی با همکاری شهرداری تهران و شرکت بهره برداری مترو اتخاذ خواهد شد. البته برای تحقق این برنامه به تجمیع و پایش داده است که به همت وزارت کشور در حال انجام است. هرگونه تصمیم در این خصوص از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها