ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید

کد خبر: 1115270

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم و درحال حرکت در محور سوادکوه، گفت: وضعیت تردد در مسیر خروجی محور کندوان از مرزن‌آباد به سمت هزار چم شاهد ترافیک ایستگاهی یک کیلومتری هستیم.

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های مازندران، اظهار کرد: از لحاظ جوی مشکلی نداریم ولی از لحاظ ترافیکی شاهد افزایش حجم تردد در مسیرهای خروجی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به ترافیکی پرحجم و درحال حرکت در محور سوادکوه، گفت: وضعیت تردد در مسیر خروجی محور کندوان از مرزن‌آباد به سمت هزار چم شاهد ترافیک ایستگاهی یک کیلومتری هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم و مقطعی در مسیر خروجی محور هراز، اضافه کرد: تردد خودروها در محور کیاسر روان است.

این مسؤول با اعلام اینکه توصیه‌های پلیس باید جدی گرفته شود، گفت: ماموران پلیس راه در محورهای شمال به‌ویژه گردنه‌های استان حضور دارند.

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزبن، تونل کندوان، گرماب، وینه و سرودار سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های گلشهر، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و محدوده کمالشهر سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال تصریح کرد: دیگر محورهای استان البرز بدون هرگونه مداخلات جوی هستند..

وی با اشاره به ترافیک روان در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان خاطرنشان کرد: دیگر محورهای استان البرز نیز دارای ترافیک روان هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها