دوربین مداربسته، زندانبان آمریکایی را رسوا کرد +عکس

کد خبر: 1115799

بار دیگر رفتار وحشیانه افسران پلیس آمریکا در رسانه های اجتماعی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

دوربین مداربسته، زندانبان آمریکایی را رسوا کرد +عکس

به گزارش یاهو،‌ رفتار وحشیانه ۳ زندانبان بالتیمور آمریکا با یک زندانی زن سوژه رسانه های اجتماعی شد.در تصاویر گرفته شده توسط دوربین های مداربسته زندان دیده می شود که یک افسر قصد دارد تا این زن را به سلولش بازگرداند که با مخالفت زندانی روبرو شده و از دو زندانبان دیگر درخواست کمک کرده است.

در همین زمان ۳ زندانبان به جان زندانی زن افتاده و پس از ضرب و شتم او در حالیکه وی را روی زمین می کشند به زور به سلولش منتقل می کنند.

به گفته وکیل این زن موکلش در پی این حمله ، دچار شکستگی در ناحیه صورت، خونریزی پشت چشم،‌شکستگی برخی از استخوان ها و کبودی های متعدد در بدنش شده است .میزان جراحات وی به حدی بوده که متهم نزد پزشک زندان فرستاده شده تا تحت درمان قرار گیرد.

 زن زندانی  "‌امبر کانتر"‌  در این ارتباط به خبرنگاران گفت:رفتار زندانبانان بسیار وحشیانه بود آنها حقوق مدنی اش را  نقض کرده و او از لحاظ روحی و جسمی صدمات زیادی دیده است از این رو علیه هر ۳ تن شکایت کرده و از دادگاه خواهان غرامت ۷۵۰۰۰ دلاری شده است.

"امبر " می گوید زندانبان و افسران پلیس رفتارهای غیر معمول و خشنی با زندانیان دارند و حقوق شهروندی آنها را بارها نقض می کنند.

در شکایت "امبر" نام افسر "زانل سانتانا "به عنوان افسری که گلویش را فشرده و در ابتدا به او حمله ور شده ذکر شده است.

در توضیحات شکایت آمده "سانتانا"  به "امبرکانتر"  اطلاع داد که در آن روز قصد دارند او را به مرکز دیگری منتقل کنند به همین دلیل از سلولش خارج شده تا به او وقت تفریح و قدم زدن بدهند اما هنگام قدم زدن "ساننانا" دوباره به او نزدیک شده و بیان کرده است که این خبر نادرست است و باید به سلولش بازگردد و وقتی "امبر " مقاومت می کند، او و دو افسر دیگر وی را به باد کتک گرفته اند./ ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها