اشتباه پلیس در تشخیص بستنی از تلفن همراه، راننده را به دردسر انداخت! +عکس

کد خبر: 1117326

پلیس رانندگی که بستنی راننده را تلفن همراه تشخیص داده بود دچار اشتباهی فاحش شد.

اشتباه پلیس در تشخیص بستنی از تلفن همراه، راننده را به دردسر انداخت! +عکس

تلاش یک زن استرالیایی برای حذف جریمه‌ای که پلیس این کشور به اشتباه برای او ثبت کرده  بود کارساز شد. به گزارش ۹ نیوز «میشل کورس»، اهل ملبورن استرالیا پس از آنکه ادعا می‌شود حین صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی دیده شد توسط پلیس متوقف و جریمه شد.

خانم کورس پس از متوقف شدن توسط پلیس به دلیل صحبت با تلفن همراه حین رانندگی ۴۹۶ دلار جریمه شد. این در حالی است که بنا به ادعای این زن جوان ماجرا اصلا اینطور نبود. کورس مدعی است نه تنها در هنگام رانندگی با تلفن همراه خود صحبت نمی‌کرده بلکه بستنی مگنوم خود را در دست داشته است. او لفاف بستنی و رسیدی را ارائه داد که نشان می‌دهد آن را تنها ۶ دقیقه قبل از اینکه توسط پلیس متوقف شود خریداری کرده بود.

اشتباه پلیس

اگرچه این زن تمایلی به بردن این پرونده به دادگاه نداشت، اما سرانجام تصمیم گرفت به دلیل اینکه واقعا اشتباهی مرتکب نشده آن را اثبات کند. او سوابق مکالمات تلفن همراه خود را نیز ارائه کرده که نشان می‌دهد در آن لحظه‌ای که پلیس وی را متوقف کرده هرگز با تلفن همراه صحبت نمی‌کرده است. کورس در گفتگو با A Current Affair در این باره گفت: «اصلا هیچ راهی وجود ندارد هم بستنی مگنوم خود را بخورم، هم رانندگی کنم و هم با تلفن همراه صحبت کنم.»

خانم کورس با پلیس ویکتوریا تماس گرفت و از آن‌ها خواست تا ضمن بررسی فیلم داش کم ضبط شده آن روز و همچنین سوابق مکالمات تلفن همراه وی را چک کند تا متوجه شوند آن زمان مشغول صحبت بوده است.

کورس افزود: «عقل سلیم غالب شد و جریمه حذف شد. چند روز قبل بعد از تاریخ برگزاری دادگاه با من تماس گرفته شد و بسیار سپاسگزارم که سیستم کار کرده و عدالت برقرار شده است.»/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها