زلزله ۴.۵ ریشتری در استان هرمزگان

کد خبر: 1117882

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین، استان هرمزگان حوالی قلعه‌قاضی را لرزاند.

زلزله ۴.۵ ریشتری در استان هرمزگان

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین، استان هرمزگان حوالی قلعه‌قاضی را لرزاند.

 آخرین اخبار از زلزله ۴.۵ ریشتری هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از وارد آمدن خسارت به پست برق سیاهو پس از زلزله امشب خبر داد و گفت: برای بررسی خسارات احتمالی تیم‌های ارزیاب راهی منطقه شده‌اند.

مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهارداشت: زلزله‌ 4.5 ریشتری در عمق 16 کیلومتری زمین و حدفاصل فین، قلعه قاضی و تخت ساعت 20:7 دقیقه به وقوع پیوست که 12 ثانیه نیز ادامه داشت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه در حال انجام است و طی زمین لرزه پست برق 63 سیاهو از مدار خارج شده که پیگیری‌های لازم انجام شد و با تلاش مسئولان امر به مدار بازگشت و هم اکنون برق در منطقه پایدار است.

حسن زاده بیان کرد: یک مقدار ریزش کوه بعد از تونل شهید میرزایی و روستای آقاسین گزارش شده است که هم اکنون عوامل راهداری در حال برطرف کردن مشکل هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند و چند تیم نیز از هلال احمر به منطقه اعزام شده است و با توجه به طولانی بودن زمان زلزله همه روستاهای منطقه یکی یکی باید چک و سرکشی شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به وقوع زلزله‌های مکرر در ماه‌های اخیر از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها