تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها

کد خبر: 1118078

معاون بهداشت وزارت بهداشت،گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها یک پیشنهاد است اما ستاد ملی کرونا باید تصمیم گیری کند. با دستورالعمل‌هایی که از پیش اعلام کردیم هم برای این مراکز می‌توان اقدام کرد؛ اما چون پروتکل‌ها به درستی رعایت نمی‌شود پیشنهاد ما بر تعطیلی است که نهایت ستاد با رعایت تمام جوانب تصمیم گیری خواهد کرد.

تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها

 دکتر کمال حیدری در این باره گفت: باید مجددا بر موضوع کرونای امیکرون تجدید نظر کنیم و تصمیمات قطعی را امروز بعد ازظهر و شنبه با برگزاری جلسات بگیریم.

وی افزود: نظر ما بر اعمال محدودیت‌هاست مخصوصا در جاهایی مثل مدارس، دانشگاه‌ها، رستوران‌ها، نظارت بر مترو و اتوبوس، بررسی کسانی که سوار هواپیما و اتوبوس‌های بین شهری می‌شوند و... باید انجام شود تا با کارت واکسن از خدمات استفاده کنند و این موضوع با استقرار سامانه هوشمند امید و نظارت جدی صورت گیرد. 

او تاکید کرد: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها یک پیشنهاد است اما ستاد ملی کرونا باید تصمیم گیری کند. با دستورالعمل‌هایی که از پیش اعلام کردیم هم برای این مراکز می‌توان اقدام کرد؛ اما چون پروتکل‌ها به درستی رعایت نمی‌شود پیشنهاد ما بر تعطیلی است که نهایت ستاد با رعایت تمام جوانب تصمیم گیری خواهد کرد./ایسنا

حجم ویدیو: 3.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها