دستور دادستان برای بررسی انفجار بازار گل محلاتی

کد خبر: 1118339

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه بازار گل محلاتی، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد و بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

دستور دادستان برای بررسی انفجار بازار گل محلاتی

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه بازار گل شهید محلاتی، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صالحی به همراه معاون خود در صحنه حادثه بازار گل شهید محلاتی حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد و بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

صالحی همچنین خواستار رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده شد و دستورات لازم را برای تعیین بازپرس ویژه و تحقیقات فوری پیرامون این موضوع صادر کرد.

به گزارش ایرنا، حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل شهید محلاتی تهران دو کشته برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴ و ۵۰ امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان زمزم تقاطع شهید محلاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی‌درنگ مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی افزود: در این حادثه یک باب مغازه دچار انفجار گاز شده بود که بر اثر این حادثه چندین مغازه دچار آتش‌سوزی و تخریب شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این واقعه، دو نفر کشته و چندین نفر نیز دچار مصدومیت شدند گفت: عملیات مهار آتش به پایان رسید اما عملیات آواربرداری و جستجوی افراد ادامه دارد.

بازار گل شهید محلاتی در شرق پایتخت قرار دارد که این بازار تاکنون چندین مرتبه دچار آتش‌سوزی شده و یکی از بازارهای نا ایمن تهران محسوب می شود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها