موافقت دادستان تهران با آزادی مشروط «گلی‌پور»

کد خبر: 1118802

دادستان تهران با آزادی مشروط «علیرضا گلی‌پور» زندانی سیاسی- امنیتی موافقت کرده است و پرونده جهت تصمیم‌گیری نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

موافقت دادستان تهران با آزادی مشروط «گلی‌پور»

دادستان تهران با آزادی مشروط علیرضا گلی پور موافقت کرده و پرونده جهت تصمیم گیری نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

با مساعدت دفتر ریاست قوه قضائیه و موافقت کتبی ضابطان قضایی، دادستان تهران با آزادی مشروط علیرضا گلی پور موافقت کرده است و پرونده جهت تصمیم گیری نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

گلی پور عضو بنیاد ملی نخبگان که در طول بیش‌تر از ۹ سال حبس خود بار‌ها مورد عمل جراحی قرار گرفته است غیر از ابتلا به کنفر روده به صرع شدید هم مبتلا است و بار‌ها دچار تشنج می‌شود. کمیسیون پزشکی قانونی و بهداری زندان اوین مکررا مخاطرات جدی باقی ماندن او در زندان را به مقامات قضایی اعلام و جهت جلوگیری وخامت بیشتر حال این زندانی سیاسی_ امنیتی درخواست آزادی وی را از مقامات قضایی نموده‌اند.

اکنون با توجه به پیگیری دفتر ریاست قوه قضائیه و موافقت ضابطین قضایی و دادستان تهران به نظر می‌رسد با تایید شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به زودی شاهد آزادی وی پس از ۹ سال و نیم زندان باشیم./باشگاه خبرنگاران جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها