خرید آنلاین مرد هندی را شوکه کرد /دریافت شکلات به جای آیفون ۱۳ ! +عکس

کد خبر: 1119500

مردی که به صورت آنلاین درخواست خرید آیفون ۱۳ داده بود پس از بازکردن بسته با صحنه ای عجیب رو به رو شد.

خرید آنلاین مرد هندی را شوکه کرد /دریافت شکلات به جای آیفون ۱۳ ! +عکس

در حالی که چندی پیش بود که یک مرد هندوستانی پس از سفارش آنلاین گوشی آیفون، صابون و سکه دریافت کرده بود به تازگی نیز در یک مورد مشابه یک مشتری پس از سفارش آنلاین گوشی آیفون ۱۳ بسته‌ای عجیب را دریافت کرد. این مشتری به جای گوشی مورد علاقه خود، دو بسته شکلات که در یک دستمال توالت پیچیده شده بود دریافت کرد. این اتفاق در لیدز انگلیس رخ داد.

«دانیل کارول» دو هفته پیش یک گوشی آیفون مکس پرو را به صورت آنلاین سفارش داده بود. او برای خرید این گوشی مبلغ ۱۰۴۵ پوند پرداخت کرده بود. با وجود آنکه آقای کارول بی صبرانه منتظر دریافت گوشی محبوب خود بود، اما با بازکردن بسته با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. این با دیدن دو شکلاتی که در داخل دستمال توالت قرار داده شده بود شوکه شد.

کارول در این باره گفت: «من در تاریخ ۲ دسامبر یک گوشی آیوفن را از سایت اپل سفارش دادم، اما به دلیل عدم موجودی اولین زمان تحویل ۱۷ دسامبر اعلام شد.»

گوشی آیفون

به همین علت کارول خودش به انبار مراجعه کرد و گوشی را دریافت کرد. او افزود: «روز دوشنبه پس از یک سفر رفت و برگشت ۲۴ مایلی گوشی را دریافت کردم. وقتی به خانه رسیدم می‌توانستم حدس بزنم جعبه دستکاری شده است، زیرا نوار روی جعبه کاملا شل شده بود. وزن کمی داشت. پس از بازکردن درب آن یک رول دستمال توالت دیدم که در داخل آن دو بسته شکلات بود.»

کارول در توئیتر این تجربه خود را به اشتراک گذاشت. با این حال نماینده شرکت اپل در انگلیس از بررسی این موضوع و جایگزینی گوشی با محصول ارسال شده خبر داده است./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها