کدام مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی تعطیل شدند؟

کد خبر: 1123544

با توجه به بارش برف و برودت هوا وجود یخبندان برخی مدارس آذربایجان غربی روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

کدام مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی تعطیل شدند؟

با توجه به بارش برف و برودت هوا وجود یخبندان برخی مدارس آذربایجان غربی روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فردا سه شنبه ۲۸ دی‌ماه تمامی مدارس شهری و روستایی نواحی یک و دو ارومیه، تمامی مدارس انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برادوست، تمامی مدارس شهری و روستایی نقده، شاهین دژ، کشاورز، تکاب، میاندوآب، چهاربرج، اشنویه، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، خوی، سردشت در شیفت صبح و عصر تعطیل است. 

گفتنی است در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی دوشنبه مدیران مدارس متعاقبا اطلاع رسانی لازم را به دانش آموزان انجام خواهند داد. آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد. 

مدارس برخی مناطق استان گیلان فردا (سه شنبه) تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان به دلیل یخبندان و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل آموزش و پرورش گیلان طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس برخی مناطق این استان به دلیل یخبندان و برودت هوا برای فردا سه شنبه خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

مدارس رودبار، عمارلو، رحمت آباد، سنگر، دیلمان، آستانه اشرفیه، کوچصفهان، مدارس شهری و روستایی در تمام مقاطع تحصیلی و همچنین تمام مدارس مناطق کوهستانی، ییلاقی و عشایری تالش، املش و ماسال، مدارس ابتدایی رحیم آباد (اشکور) و اطاقور و مدارس ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح و عصر لشت نشا فردا تعطیل است.

همچنین مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیاهکل و شفت تعطیل و مدارس متوسطه ۲ با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

در لاهیجان نیز مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت با تأخیر آغاز می‌شود.

مدارس ابتدایی صومعه سرا با یک ساعت تأخیر، در رشت و خمام نیز مدارس ابتدایی شیفت صبح و عصر و مدارس متوسطه اول شیفت صبح تعطیل است.

آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد آموزش‌ها در مدارس استان تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی پیگیری شده و حضور مدیران و عوامل اجرایی مدارس برای برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم، الزامی است.

مدارس استان زنجان فردا در شیفت صبح تعطیل است

مدارس استان زنجان فردا(سه شنبه) در شیفت صبح تعطیل است.

به ګزارش خبرگزاری مهر، با توجه به هماهنگی با مدیریت بحران استانداری زنجان، در پی تدوام بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس استان زنجان نوبت صبح در هر سه مقطع، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰، فعالیت آموزشی خود را به صورت مجازی و در بستر شاد برگزارخواهند کرد.

فعالیت مدارس و ادارات ایلام با ۲ ساعت تأخیر آغاز می شود

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت مدارس و ادارات ایلام در روز سه شنبه با ۲ ساعت تأخیر آغاز می شود.

مجید بیگلریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر برودت هوا و یخ‌بندان معابر در صبح روز سه‌شنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۰، فعالیت نوبت صبح مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات [غیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در مناطق ذیل با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این مناطق شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، چرداول، چوار، ملکشاهی و بخش‌های #ارزان سیروان، میمه و زرین‌آباد دهلران است.

بیگلریان عنوان کرد: چنانچه نیاز به تعطیلی مدارس باشد، صبح فردا به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدارس ۴ شهرستان لرستان فردا تعطیل است

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان گفت: مدارس ۴ شهرستان این استان به‌دلیل بارش برف فردا تعطیل است.

سید عیسی سهرابی از لغو آموزش حضوری مدارس صبح و عصر 4 شهرستان استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: مدارس  الیگودرز، بروجرد، سلسله و دلفان  به‌دلیل بارش برف و برودت هوا روز سه‌شنبه 38 دی‌ماه تعطیل  است.

وی  افزود: فعالیت تمامی مدارس صبح و عصر شهرستان‌های الیگودرز، بروجرد، سلسله و دلفان فردا سه‌شنبه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد:  امتحانات داخلی روز سه‌شنبه در مدارس چهار شهرستان مذکور  نیز به زمان دیگری موکول  شده است.

 سرما اردبیل را برای چهارمین روز متوالی تعطیل کرد

 به دنبال کاهش دما و برودت هوا کلیه مقاطع تحصیلی در اردبیل تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، روز سه شنبه 28 دی ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرهای اردبیل، مشکین‌شهر، لاهرود، ارشق و خورش رستم، کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر، آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد ماند‌ه‌ها) و پایه نهم (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 مدارس برخی نقاط استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارندگی تعطیل شد

با توجه به بارش باران و برف و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در برخی نقاط تعطیل و در برخی نقاط نیز با تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی جدید از امروز عصر و امشب به استان چهارمحال و بختیاری، بارش برف و باران برای سطح استان شروع می‌شود.

بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با توجه به بارش باران و برف و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه در برخی نقاط تعطیل و در برخی نقاط نیز با تاخیر آغاز خواهد شد.

در شهرستان کوهرنگ، کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در بخش‌های مرکزی و صمصامی فعالیت آموزشی خود را به صورت غیرحضوری انجام خواهند داد. همچنین در بخش لاران از شهرستان شهرکرد نیز کلیه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را غیرحضوری و در فضای مجازی آغاز می‌کنند.

در شهرستان‌های فارسان، بن و سامان و همچنین منطقه عشایر، کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی فردا را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

مدارس ابتدایی ناحیه 1 و 2 شهرکرد، شهرستان بروجن و مناطق گندمان و بلداجی بصورت غیرحضوری و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

در شهرستان لردگان مدارس دهستان ریگ با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند نمود و در شهرستان کیار نیز مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سایر مدارس در مقاطع تحصیلی در سایر نقاط استان، فعالیت آموزشی خود را مطابق روال معمول و به طور سابق انجام خواهند داد.

جزییات تعطیلی مدارس کرمانشاه/ارتش و سپاه به کمک راهداری می‌آیند

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه جزییات تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه را تشریح کرد و از کمک ارتش و سپاه نیروهای راهداری و هلال احمر خبر داد.

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه که با حضور استاندار تشکیل شد مصوب شد برای گذر از مشکلات بارش‌های سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان، سپاه و ارتش به کمک نیروهای راهداری و هلال احمر بیایند.

وی افزود: تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و دالاهو، فردا سه‌شنبه ۲۸ دی ماه در هر ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: به علت برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهر کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، اسلام‌آبادغرب فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

ظهرابی ادامه داد: مدارس بخش گواور در شهرستان گیلانغرب در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است و در شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین مدارس دایر است.

جاده‌های کرمانشاه باز است / ‌وصل ‬برق نودشه و نوسود

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است و تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: برق تمام مناطقی که از صبح برق آنها قطع شده بود و برق بخش‌های نوسود و باینگان وصل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها