آخرین وضعیت بازگشایی جاده ها

کد خبر: 1123812

سرپرست راهداری استان مازندران گفت: جاده کندوان پس از دو روز بازگشایی شد و از نیم ساعت پیش زیر بار ترافیک رفته است.

آخرین وضعیت بازگشایی جاده ها

سرپرست راهداری استان مازندران گفت: جاده کندوان پس از دو روز بازگشایی شد و از نیم ساعت پیش زیر بار ترافیک رفته است.

اسماعیل فولادی، با بیان اینکه پس از 2 روز عملیات راهداری، جاده کندوان کاملا بازگشایی شده است اظهار داشت: از نیم ساعت پیش این جاده به زیر بار ترافیکی رفته اما تا این لحظه سامانه رفع انسداد را اعلام نکرده است.

وی احتمال سقوط بهمن و سنگ را یکی از عوامل عدم اعلام رفع انسداد دانست و افزود: در دو روز گذشته نیز احتمال سقوط بهمن و رانش کوه و ریزش سنگ موجب شد تا کندوان بسته بماند.

سرپرست راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای مازندران از انسداد راه  75 روستای مناطق بالادست و کوهستانی شهرستان‌های رامسر، نوشهر، نور، چالوس و آمل خبر داد و گفت: جاده‌های اصلی مناطق بالا دست بازگشایی شده است اما مسیرهای آنتنی ورود به این روستاها مسدود است.

فولادی با اشاره به اینکه همه جاده‌های اصلی مازندران باز است و تردد در آنها جریان دارد، یادآور شد: شرایط جوی جاده‌های مازندران نیز صاف است و با توجه به خیس بودن و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها رانندگان با دقت بیشتری برانند.

وی با اشاره به اینکه از 3 هزار و 700 کیلومتر راه‌های برفگیر مازندران، 3 هزار 200 کیلومتر روزهای اخیر در چند نوبت برف‌روبی شده است خاطرنشان کرد: استان مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه دارد و 350 راهدار با 250 دستگاه ادوات راهداری در طول جاده‌های مازندران در آماده باش به سر می‌برند.

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال باز شدند

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

وی افزود: آزادراه تهران – شمال مشکلی نداشت و به خاطر اینکه به جاده چالوس متصل می‌شود مسدود بود که با جلوگیری از ریزش بهمن، هم محور چالوس باز شد و هم آزادراه تهران- شمال.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور چالوس پاکسازی و برف‌ها از سطح جاده جمع آوری شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها