نمایش قدرت یک زن پس از بدحال شدن راننده +عکس

کد خبر: 1124161

مسافر زن پس از بدحال شدن راننده با راندن مینی بوس به مسافت ۱۰ کیلومتر مسافران را به مقصد رساند.

نمایش قدرت یک زن پس از بدحال شدن راننده +عکس

یک زن ۴۲ ساله هندوستانی با نمایش شهامت و مهارت خود در هدایت یک خودروی مینی بوس به سوژه رسانه‌های محلی تبدیل شده است. پس از آنکه راننده یک مینی بوس دچار بدحالی شد این زن پشت فرمان این وسیله نقلیه قرار گرفت و مسافران را به مقصد رساند. بنا به گزارش سیاست دیلی این اتفاق روز شنبه و در منطقه‌ای در شهر پونه واقع در ایالت ماهاراشترا هند رخ داد.

بنا به این گزارش «یوجیتا ساتاو» به همراه تعدادی دیگری از زنان و کودکان، عازم یک مقصد توریستی در شیرور نزدیک پونه بودند که این حادثه رخ داد. با نمایان شدن علائم سرگیجه و بدحالی، راننده مینی بوس خودرو را متوقف و در کنار جاده توقف کرد. در حالی که تعدادی از زنان و کودکان با وقوع این حادثه شروع به گریه کردند ساتاو پشت فرمان مینی بوس قرار و هدایت آن را برعهده گرفت.

ویدئویی که این زن شجاع را در پشت فرمان مینی بوس و در حال راندن این وسیله نقلیه نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این ویدئو در حالی که تعداد زیادی مسافر به همراه راننده مینی بوس در داخل خودرو حضور دارند این زن مشغول راندن آن دیده می‌شود. بنا به این گزارش این زن به مسافت ۱۰ کیلومتر کنترل و هدایت مینی بوس را بر عهده گرفت و همه مسافران را سالم به مقصد رساند.

گفتنی است؛ بسیاری از کاربران شهامت و مهارت این زن جوان را مورد تمجید قرار دادند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها