۱۲ قاچاقچی در غرب استان تهران دستگیر شدند

کد خبر: 1124257

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران ۲۶ هزار و ۴۴۴ قلم انواع متاع و کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف و ۱۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

۱۲ قاچاقچی در غرب استان تهران دستگیر شدند

سردار کیوان ظهیری با اشاره به کشف بیش از 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح محله محور اظهار داشت: چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور و طرح‌های پلیس پیشگیری و کلانتری‌های شهرستان‌های غرب استان تهران با قدرت انجام شد.

وی افزود: در 72 ساعت گذشته با تلاش نیروهای خدوم انتظامی غرب استان تهران با اجرای 230 فقره حکم قضایی 432 سارق و مال‌خر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: بیش از 6 فقره انواع کلاهبرداری در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف شد که اقدامات به موقع پلیش را نشان می‌دهد.

ظهیری به کشف 80 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی اشاره و بیان کرد: در طرح محله محور 770 سارق دستگیر و 529 قلم انواع اموال مسروقه توسط مأموران پلیس آگاهی کشف شد.

وی با اشاره به کشف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق ابراز داشت: 26 هزار و 444 قلم انواع متاع و کالای قاچاق کشف و 12 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه به کشف 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح محله محور اشاره کرد و گفت: 306 نفر از سوداگران مرگ در شهرستان‌های غرب استان دستگیر شدند.

ظهیری با اشاره به کشف سلاح‌های گرم توسط پلیس تصریح کرد: 20 نفر از مخلان نظم عمومی جامعه و  30 سلاح سرد و مهمات که در اقدامات مجرمانه مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان‌ به همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار این است که این روند همکاری همچنان ادامه داشته باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها