آتش‌سوزی مرگبار در یک مسافرخانه حوالی میدان راه آهن/ حبس تعداد زیادی از مسافران +اولین تصاویر

کد خبر: 1124848

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران: تاکنون ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌است.تعداد زیادی مسافر در این مسافرخانه محبوس شده‌اند.

آتش‌سوزی مرگبار  در یک مسافرخانه حوالی میدان راه آهن/ حبس تعداد زیادی از مسافران +اولین تصاویر

یکی از مسافرخانه‌های حوالی میدان راه آهن دچار حریق شد و تعداد زیادی از افراد داخل این مسافرخانه محبوس شدند.

 یکی از مسافرخانه‌های حوالی میدان راه آهن صبح امروز دچار حریق شد و در پی این حریق تعداد زیادی از افراد داخل این مسافرخانه محبوس شدند.

آتش نشانان به محض اطلاع از وقوع حریق در محل حادثه حاضر شدند و اطفا حریق و رهایی محبوس شدگان در حال انجام است./ مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک مسافرخانه حوالی میدان راه آهن خبر داد و گفت: تعداد زیادی مسافر در این مکان محبوس شده‌اند.

 جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسافرخانه‌ای در میدان راه‌آهن به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌است.

به گفته وی اطلاعات اولیه حاکی از این است که تعداد زیادی مسافر در این مسافرخانه محبوس شده‌اند.

آتش سوزی

آتش سوزی 2

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن یک نفر و مصدوم شدن دو تن در پی حریق در یک مسافرخانه در نزدیکی میدان راه آهن خبر داد.

مجتبی خالدی درگفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: پیرو وقوع حریق در یک مسافر خانه در ساعت ۹ صبح امروز، تکنسین های اورژانس بلافاصله به محل حادثه‌ واقع در میدان راه آهن، رو به روی بیمارستان بهارلو اعزام شدند.

وی‌ گفت: در این حادثه یک نفر جان‌خود را از دست داد و دو تن دچار مصدومیت شدند. از میان دو مصدوم حال یک‌نفر مساعد نیست که به بیمارستان منتقل شده است.

خالدی افزود: دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس تا پایان حادثه در محل مستقر هستند./ ایسنا

حجم ویدیو: 1.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها