تهرانی‌ها منتظر برف باشند

کد خبر: 1126576

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران از اواخر امشب ۱۱ بهمن با نفوذ سامانه بارشی به استان، آسمانی ابری و فردا سه شنبه ۱۲بهمن ماه در بعضی ساعات در نیمه جنوبی بارش باران در نیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف و کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین پیش‌بینی می شود.

تهرانی‌ها منتظر برف باشند

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۱ بهمن) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از عصر به بعد در نواحی پرتردد بویژه در مناطق جنوبی و مرکزی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر امشب(۱۱ بهمن) با نفوذ سامانه بارشی به استان آسمانی ابری و فردا سه شنبه(۱۲بهمن ماه) در بعضی ساعات در نیمه جنوبی بارش باران در نیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

همچنین از سه شنبه(۱۲ بهمن ماه) تا چهارشنبه(۱۳ بهمن ماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین و روز جمعه(۱۵ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

 

از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه(۱۲ تا ۱۳ بهمن‌ماه) کاهش ابر و در پاره‌ای نقاط مه رقیق مورد انتظار است و از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح جمعه (۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه) آسمان، قسمتی ابری و در نواحی پرتردد همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه(۱۵ بهمن ماه) بتدریج افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش باران و برف در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای منفی ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

همچنین آسمان تهران فردا (۱۲ بهمن‌ماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۷ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و همچنین برای چهارشنبه (۱۳بهمن‌ماه) صاف تاقسمتی ابری وگاهی وزش باد و از بعدازظهر غبار محلی انتظار است و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد./همشهری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها