کرونا مدارس این استان ها را تعطیل کرد

کد خبر: 1126583

فرماندار سیرجان با اشاره به روند سریع شیوع کرونا در سیرجان گفت: برای کنترل ویروس کرونا مدارس سیرجان تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی فعالیت می‌کنند.

کرونا مدارس این استان ها را تعطیل کرد

سهراب بها الدینی کرونا-مدارس-سیرجان-را-تعطیل-کرد">در گفتگو با مهر اظهارداشت: با توجه به آمارها و شیوع گسترده کرونا در شهر سیرجان و نجف شهر و برای قطع زنجیره انتقال این بیماری تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نوع غالب کرونا در سیرجان امیکرون است گفت: مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است و باید آموزش‌ها در قالب آموزش مجازی پیگیری شود.

وی تاکید کرد که این تعطیلی شامل همه مقاطع تحصیلی می‌شود.

فرماندار سیرجان همچنین خواستار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مدیران شهرستان شد.

مدارس ابتدایی قم 3 روز به علت شیوع کرونا تعطیل شد

مدارس ابتدایی استان قم به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به مدت ۳ روز تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، مدارس ابتدایی استان قم به مدت 3 روز تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد با توجه به اینکه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، برای حفظ سلامت دانش‌آموزان مدارس از فردا سه‌شنبه (دوازدهم بهمن‌ماه) به مدت سه روز تعطیل است.

تعطیلی مدارس و مهدهای کودک خراسان رضوی در شهرهای نارنجی و قرمز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ دستورالعمل تعطیلی مدارس و مهدکودک‌های خراسان رضوی در شهرهای نارنجی و قرمز به آموزش و پروش استان خبر داد.

دکتر سید جواد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و  برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آموزش در مهد کودک‌ها و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در شهرهای با رنگ‌بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت ۲ هفته غیرحضوری باشد و این موضوع به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: چگونگی اجرای این دستورالعمل بر عهده آموزش و پروش هر شهرستان است.

حسینی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص ادامه فعالیت‌ آموزشی بعد از مدت تعیین شده، بستگی به شرایط بیماری کرونا دارد.

مدارس ابتدایی رفسنجان تعطیل شد

رئیس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اعلام کرد: از فردا سه شنبه ۱۲ الی ۱۸ بهمن ماه پایه های اول تا ششم مدارس این شهرستان تعطیل است.

علی اکبر پورمحمدی در گفتگو با ایسنا با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی رفسنجان و افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: از فردا سه شنبه ۱۲ الی ۱۸ بهمن ماه پایه های اول تا ششم مدارس این شهرستان تعطیل است.

وی افزود: همچنین بنا بر تصمیم این ستاد، برگزاری جلسات سازمان ها و ادارات  با جمعیت زیاد ممنوع است.

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: فعالیت کلیه اصناف و مشاغل نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مغازه دار و مشتری و اخذ گواهی واکسیناسیون و نصب در محل کار توسط اصناف انجام گیرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی صورت می گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها