مرد ترک برای چهاردمین ماه متوالی کرونا مثبت شد! +عکس

کد خبر: 1129358

یک مرد اهل ترکیه که ابتلای او به کرونا در چهاردمین ماه متوالی محرز شده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

مرد ترک برای چهاردمین ماه متوالی کرونا مثبت شد! +عکس

مرد اهل ترکیه پس از انجام تست کرونا برای چهاردمین ماه متوالی همچنان کرونا مثبت تشخیص داده شده است.

بنا به گزارش Dailysabah، «مظفر کایاسان» که بیش از یک سال است در بیمارستان و خانه اش محبوس شده و از خانواده اش دور بوده، ناامیدانه به دنبال راهی برای بازگشت به زندگی عادی گذشته خود است. کایاسان پس از انجام اولین تست کرونا و محرز بودن ابتلای وی در نوامبر سال ۲۰۲۰ در بیمارستان بستری شد.

او علائم وخیم کووید ۱۹ را پشت سر گذاشت، اما ویروس در سیستم ایمنی وی ماندگار شد و هرگونه تست او کرونا مثبت می‌شود. او به دلیل آنکه چهارده ماه متوالی کرونا مثبت تشخیص داده شده، مجبور به قرنطینه در بیمارستان و حتی در خانه شده است. این مرد ۵۶ ساله که یک بیمار سرطان خون است و دارای نقص سیستم ایمنی است، همچنان با ویروس کرونا در جدال است. پزشکان برای وی دارو‌های بهبود سیستم ایمنی تجویز کرده اند، اما روند درمان طولانی و دشوار است.

منزوی بودن برای مدت زمان طولانی عملا زندگی اجتماعی مظفر را مختل کرده و او قادر به تعامل با خانواده و دوستانش نیست. او مجبور است از پنجره فرزندان و نوه هایش را ببیند. او در این باره گفت: "من هیچ مشکلی ندارم جز اینکه نمی‌توانم در کنار عزیزانم باشم. بسیار سخت است. من حتی به خاطر شرایطم نمی‌توانم واکسن بزنم."/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها