باد و باران از پنج‌شنبه 12 اسفند

کد خبر: 1132773

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج‌شنبه 12 اسفند در غرب و شمال‌غرب کشور، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران داریم.

باد و باران از پنج‌شنبه 12 اسفند

صادق ضیائیان، درباره آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت:‌امروز و فردا در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان و خراسان‌جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت داریم.

وی گفت: اواخر وقت روز چهارشنبه 11 اسفند سامانه بارشی تازه وارد کشور می‌شود و ابتدا در استان‌های شمال‌غرب، موجب بارش باران خواهد شد و سپس روز پنج‌شنبه 12 اسفند در غرب و شمال‌غرب کشور، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: این سامانه روز جمعه 13 اسفند در اغلب نقاط کشور غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان فعال است.

ضیائیان افزود: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری افزایش محسوس دما همراه با وزش باد شدید در سواحل خزر و اردبیل خواهیم داشت و روز جمعه دما در این مناطق کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: روز جمعه 13 اسفند در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 17 و 9 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد:‌ روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دما 28 درجه بالای صفر و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها