تصاویری از تصادف زنجیره ای ٢٠ خودرو در اتوبان حکیم شرق/ ۷ نفر مصدوم شدند

کد خبر: 1134152

سرپرست مرکز اورژانس تهران از تصادف زنجیره ای حدود ٢٠ خودرو در اتوبان حکیم شرق خبر داد.

تصاویری از تصادف زنجیره ای ٢٠ خودرو در اتوبان حکیم شرق/ ۷ نفر مصدوم شدند

دکتر یحیی صالح طبری در این باره اظهار کرد: ساعت ٠۵:٢٨ صبح روز جاری یک مورد حادثه تصادف زنجیره ای در اتوبان حکیم شرق، محدوده خروجی دهکده شهید باکری و ستاری، روی پل کن، به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

صالح طبری اظهار کرد: تا این لحظه در این حادثه ٧ نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و دو تن نیز در محل حادثه درمان شدند.

تصادف جرحی ۲۰ وسیله‌ای در تهران/ ۹ نفر مصدوم شدند+ عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف ۲۰ وسیله ای در محور علامه جعفری خبر داد.

صبح امروز در محور علامه جعفری تصادف جرحی بیست وسیله‌ای رخ داد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف 20 وسیله ای به دلیل عدم توانایی ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه راننده کامیون و خسارت به 20 خودروی دیگر و مصدوم شدن 9 نفر در محدوده در محدوده بزرگراه علامه جعفری به شرق_پل دهکده خبر داد.

تصادف

سرهنگ علی همه خانی ضمن اعلام این خبر گفت : مقارن ساعت 05:45 صبح امروز درمسیر بزرگراه علامه جعفری به شرق_پل دهکده یک فقره تصادف 20 وسیله ای جرحی بین چندین خودرو با کامیون فوتون روی می دهد.

وی گفت : با توجه به بارندگی صبح امروز و لغزنده بودن معبر این کامیون که در این محدوده در حال تردد بوده به دلیل عدم توانایی ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به صورت مورب با گاردیل های این محدوده برخورد کرده و به صورت مورب در محل متوقف می گردد .

تصادف

وی افزود : بدلیل مورب متوقف شدن کامیون در این محل اولین خودرو با این کامیون برخورد کرده و خودروهای بعدی دیگر که در این مسیر در حال تردد بوده اند با یکدیگر برخورد کرده که بلافاصله پس از این حادثه تیم کارشناسی پلیس بزرگراههای پلیس راهور فاتب به همراه تیم های امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند و با تلاش تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه تصادفات به موقع کنار کشیده شدند و خودروها از محل خارج و محل این تصادف ایمن سازی و پاکسازی گردید.

سرهنگ همه خانی بیان داشت : این خودروها نیز بدلیل عدم رعایت فاصله طولی با یکدیگر برخورد می نمایند که 9 نفر در این حادثه مصدوم که دو نفر از آنها بصورت سرپایی توسط عوامل اورژانس در محل درمان و 7 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از کلیه رانندگان خواست تا حین رانندگی در هوای بارانی و لغزنده بودن معبر از سرعت و سبقت جدا خودداری کرده و همیشه و در همه حال مخصوصا در هوای بارانی و مه آلود فاصله طولی را با خودروی جلویی به میزانی که اطمینان حاصل نمایند که اگر آن خودرو ترمز کرده و یا ناگهان متوقف گردد تصادفی روی نمی دهد رعایت کرده و تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقداماتی که باعث حواس پرتی راننده شود خودداری نموده تا بتوانند در مواقع بروز حادثه خودروی خود را کنترل نموده و به موقع عکس العمل مناسب از خود نشان دهند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم/ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها