یک ترکیب معجزه‌آسا برای درمان کبد چرب

کد خبر: 1136689

دکتر ابراهیمی، کارشناس و درمانگر طب سنتی نسخه‌های ترکیبی با پایه زردچوبه را برای برطرف کردن مشکلات جسمی پیشنهاد می‌دهد. در این مطلب نسخه‌ای برای پیشگیری از کبد چرب و آلزایمر گفته شده که می‌تواند برای این بیماری‌ها مفید باشد.

یک ترکیب معجزه‌آسا برای درمان کبد چرب

زردچوبه گیاهی فراموش شده است؛ گیاهی که همه فایده آن محدود به آشپزخانه به عنوان یک ادویه رنگ دهنده غذا شده و شاید هیچ‌کس نداند که دنیایی از خاصیت در این گیاه زرد رنگ نهفته است و در درمان ده‌ها بیماری کاربرد دارد. دکتر ابراهیمی، کارشناس و درمانگر طب سنتی نسخه‌های ترکیبی با پایه زردچوبه را برای برطرف کردن مشکلات جسمی پیشنهاد می‌دهد.

عسل و زردچوبه برای درمان کبد چرب

زردچوبه در درمان کبد چرب کاربرد دارد. افرادی که مشکل کبد چرب دارند می‌توانند زردچوبه را داخل کپسول ریخته و بعد از خوردن غذا آن را بخورند و یا زردچوبه را با عسل مخلوط کرده و از آن هفته‌ای چند بار استفاده کنند. البته یادتان باشد قبل از خود درمانی به وسیله این گیاه دارویی حتماً از نوع مزاجتان آگاه شوید. برای مثال اگر مزاج گرم و خشک دارید برای درمان کبد چرب سراغ زردچوبه نروید، چون مصرف زردچوبه به روشی که در بالا توضیح داده شد در افراد دارای مزاج گرم و خشک باعث ایجاد کهیر یا استفراغ می‌شود. البته درمانگران طب سنتی هیچ‌وقت توصیه نمی‌کنند که افراد با مزاج گرم مصرف این گیاه را کنار بگذارند بلکه این افراد در درمان بیماری‌ها نباید خیلی روی آن حساب کنند. چون ممکن است نتیجه معکوس برایشان داشته باشد.

عسل و زردچوبه برای درمان آلزایمر

آلزایمر بیماری سرد و خشک است و مصرف گرمی‌ها مثل زردچوبه می‌تواند برای درمان یا کاهش روند پیشرفت بیماری مفید باشد. زردچوبه ویتامین‌هایی دارد که به تقویت حافظه کمک می‌کند. مصرف آن در کنار عسل چون مزاج گرم و تر دارد بسیار تاثیرگذار است. پس اگر از ابتلا به آلزایمر واهمه دارید می‌توانید هفته‌ای دو یا سه بار مخلوط زردچوبه و عسل را نوش جان کنید. البته توصیه می‌کنیم گیاه زردچوبه را از عطاری‌ها بخرید./همشهری آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها