زلزله نسبتا شدید در کرمانشاه

کد خبر: 1137179

دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی ۴.۱ در مقیاس ریشتر شهر کامیاران را لرزاند.

زلزله نسبتا شدید در کرمانشاه

 این زلزله در حوالی شهر کامیاران به وقوع پیوسته است.

این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و با توجه به عمق آن در شهرستان‌های شمالی استان کرمانشاه و جنوبی استان کردستان نیز احساس شد.

هم اکنون شهروندان کامیارانی که زلزله را احساس کرده اند در فضای مجازی مشغول به اطلاع رسانی به دیگر شهروندان برای هوشیاری نسبت به پس لرزه‌های بعدی هستند.

تاکنون خبری از میزان خسارت‌های احتمالی این زلزله از سوی دستگاه‌های متولی امر مخابره نشده است./مهر

شدت زلزله مردم را به خیابان‌ها کشانده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه: شدت زلزله مردم را به خیابان‌ها کشانده است.

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر حوالی شهرستان کامیاران را در شامگاه امشب شنبه لرزاند که به محض اعلام وقوع زلزله توسط مرکز زلزله نگار یک تیم ارزیاب پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به منطقه کانون زلزله اعزام شدند.

وی افزود: طبق گزارش و بررسی‌های مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه و تیم ارزیابی اعزام شده به منطقه مشخص شد که زلزله هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: شدت زلزله رخ داده شده مردم منطقه و اهالی روستاهای همجوار کانون زلزله را به دلیل ترس ایجاد شده در پی شدت زلزله به خیابان و کوچه‌ها کشانده است.

معتمدی تاکید کرد: تیم‌های اعزام شده در آنجا حضور داشته و تیم‌های بازرسی و هلال احمر در حالت آماده باش بوده و از مردم تقاضا می‌شود هشیار بوده و در عین حال خونسردی خود را حفظ کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها