مسافران شمال دیگر تدارک سفر نبینند!/ چالوس یکطرفه شد؛ احتمال یکطرفه شدن هراز

کد خبر: 1137939

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور چالوس و احتمال یک طرفه شدن محور هراز خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ترددها افزایش ۴۹ درصدی داشته اند.

مسافران شمال دیگر تدارک سفر نبینند!/ چالوس یکطرفه شد؛ احتمال یکطرفه شدن هراز

سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از امروز شاهد بازگشت مسافران به سمت شهرهای خود هستیم و در محورها با بار بازگشت مواجه ایم.

وی افزود: محورهای منتهی به کلانشهرها به ویژه پایتخت دارای ترافیک سنگینی هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از ساعت ۱۱ محور چالوس از شمال به جنوب یکطرفه شده است اما همچنان هراز هر دو مسیر رفت و برگشت آن باز است.

حسینی به مردم توصیه کرد: دیگر تدارک سفر نبینند چرا که محورها و تمامی راه‌ها تا ۱۴ فروردین درگیر بار بازگشت مسافران هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه پلیس تا ۱۴ فروردین تمرکزش را بر محورهای برگشت قرار می‌دهد گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۹ درصدی ترددها را داشته ایم.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است تا اگر حجم ترددها بالا رود جاده هراز هم یکطرفه شود اما به دلیل اینکه برای اهالی روستاهای منتهی به جاده هراز مشکلی پیش نیاید سعی داریم تا حتی المقدور این جاده را یکطرفه نکنیم.

وی تصریح کرد: اما اگر حجم تردد در محدوده جنگل آمل سنگین شود مجبور هستیم مطابق دستورالعمل قبلی، این جاده را هم (جاده هراز) یکطرفه کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای جنوبی بویژه محورها مربوط به بوشهر و هرمزگان سنگین است.

وی در پایان گفت: همچنین ترافیک در محورهای منتهی به استان‌های خوزستان، فارس، یزد، اصفهان و کرمان هم سنگین گزارش می‌شود./ منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها