دومین مامور حادثه تیراندازی استان بوشهر شهید شد +عکس

کد خبر: 1138243

ستوان‌یکم «جلیل درازه» که بر اثر تیراندازی سه‌شنبه شب در شهر امام حسن دیلم مجروح و در بیمارستان گناوه بستری شده بود؛ صبح امروز به شهادت رسید.

دومین مامور حادثه تیراندازی استان بوشهر شهید شد +عکس

 رئیس پلیس استان بوشهر از به شهادت رسیدن دومین مأمور نیروی انتظامی در حادثه تیراندازی بندر امام حسن(ع) دیلم خبر داد و گفت: ستوان یکم جلیل دازه بامداد امروز به سبب شدن جراحت حادثه تیراندازی سارق شرور مسلح در بیمارستان به شهادت رسید.

سردار حیدر سوسنی با اشاره به شهادت رسیدن ستوان یکم جلیل دازه در بیمارستان گناوه اظهار داشت: در پی درگیری گشت انتظامی پلیس دیلم با سارق شرور مسلح در بندر امام حسن(ع) دیلم مأموران انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که سرباز وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" در همان محل به شهادت رسید و ستوان یکم انتظامی جلیل دازه به سبب مصدوم شدن در بیمارستان گناوه تحت درمان قرار گرفت که ساعت 4 صبح امروز به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تبریک و تسلیت به خانواده جلیل دازه  تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر پاک ستوان یکم انتظامی جلیل دازه  بعد از ظهر روز یکشنبه 14 فروردین در برازجان برگزار و در قطعه شهدای این شهر دفن می‌شود.

وی از ارتقای درجه انتظامی این شهید خبر داد و بیان کرد: در پی شهادت جلیل دازه درجه آن از ستوان یکم به سرگرد ارتقا یافت.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به حادثه 9 فروردین در درگیری نیروی انتظامی دیلم با سارق شرور مسلح در بندر امام حسن (ع) خاطر نشان کرد: سه‌شنبه شب 9 فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت یکی از سارقان سابقه‌دار در یکی از خیابان‌های بندر امام حسن(ع) گشت کلانتری سریع برای بررسی موضوع به محل اعزام شد که به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مورد نظر با اسلحه کلاشینکف به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کرد.

سوسنی افزود: در این جریان، سرباز وظیفه "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله در همان مکان به درجه رفیع شهادت نائل شد و ستوان یکم انتظامی جلیل دازه مصدوم و در بیمارستان گناوه بستری می‌شود.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها