تشکر یک راننده از ایلان ماسک بعد از یک تصادف +عکس

کد خبر: 1138296

راننده خودروی تسلا که او و خانواده اش از یک تصادف شدید جان سالم به در برده بودند از مالک شرکت تسلا تشکر کرد.

تشکر یک راننده از ایلان ماسک بعد از یک تصادف +عکس

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا گاه و بیگاه در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد؛ چه در مورد کارش، چه وضعیت و میزان ثروتش و یا در مورد توئیت‌های جنجالی‌ای که کاربران را سرگرم می‌کند. بنا به گزارش Republicworld او به تازگی نیز بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است، اما این بار نه به خاطر ثروت یا توئیت‌های جنجالی اش بلکه به خاطر تصادف یک خودروی تسلا که ظاهرا در ایرلند رخ داد.

تصادف شدید

«پائول کِلی»، یک کاربر اهل ایرلند با انتشار تصاویری در توئیتر فاش کرد که چگونه خودروی تولید شده شرکت ایلان ماسک جان او و خانواده اش را در یک تصادف شدید نجات داد. این کاربر که ظاهرا اهل ایرلند است تصویری از خودروی خود به اشتراک گذاشت که وضعیت آن پس از این تصادف شدید را نشان می‌دهد. در این تصویر قسمت جلوی خودرو پس از برخورد به دیوار کاملا آسیب دیده است.

آقای کلی در این توئیت نوشت: «از تو (ایلان ماسک) و شرکت تسلا که جان خانواده ام را نجات دادید ممنونم. خودروی من آسیب دید، اما همه ما سالم هستیم.»

کِلی حتی تصویری از دیواری که با آن برخورد کرده بود در توئیتر منتشر کرد. او گفت که خودروی او به دیوار برخورد کرد و دور خود چرخید. بنا به گفته کِلی او و دو فرزندش در لحظه وقوع تصادف در ماشین حضور داشتند. او در توئیت دیگری نوشت: «من و دو پسرم سپاسگزاریم. آتش نشانی در محل حضور داشت و ما منتظر آمبولانس بودیم. فقط ممنونیم که جراحت جدی ندیدیم.»

بسیاری از کاربران در پاسخ به کِلی، داستان‌های خود از تصادف با خودروی تسلا و اینکه چطور این خودرو جان آن‌ها و خانواده شان را در تصادف نجات داده به اشتراک گذاشتند. برخی حتی عنوان کردند که خودرو‌های آن‌ها در تصادف دچار آسیب نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها