راز کشف جسد یک زن در قطار فاش شد/کشف ۲۳ بسته تریاک از معده مسافر فوت شده

کد خبر: 1142948

فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف ۲۳ بسته تریاک از معده مسافر زن قطار کرمان ـ مشهد خبر داد.

راز کشف جسد یک زن در قطار فاش شد/کشف ۲۳ بسته تریاک از معده مسافر فوت شده

سردار حشمت‌اله ملکی با اعلام خبر کشف تریاک از جسد قاچاقچی فوت شده در قطار کرمان ـ مشهد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز کنترل ترافیک ایستگاه راه‌آهن مشهد مبنی بر فوت یک مسافر زن در قطار کرمان به مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی و آگاهی پلیس راه‌آهن خراسان قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور افزود: پس از ورود قطار به ایستگاه راه‌آهن مشهد بلافاصله مأموران این پلیس با همراهی کارکنان اورژانس در کوپه مسافر فوت شده با هویت معلوم حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه، کارشناسان اورژانس علت فوت را ایست قلبی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس راه‌آهن با مشاهده وضعیت غیرعادی جسد، به چگونگی و علت فوت مسافر زن مشکوک شدند، ادامه داد: با بررسی سوابق فرد مورد نظر مشخص شد وی از جمله مسافران کثیرالسفری است که تنهایی سفر می‌کند و دارای سابقه حمل مواد مخدر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به وضعیت ظاهری، مشاهدات میدانی و اظهارات هم‌کوپه‌ای وی مبنی بر وضعیت نامساعد جسمی و روحی فرد متوفی تا نزدیکی مقصد، شک مأموران پلیس راه‌آهن درباره علت فوت و احتمال بلع و باز شدن مواد مخدر داخل معده تشدید و جسد برای بررسی بیشتر با هماهنگی لازم به مرکز پزشکی قانونی استان خراسان رضوی برای بررسی بیشتر منتقل شد.

ملکی خاطرنشان کرد: در کالبدشکافی صورت گرفته بیش از یک کیلوگرم تریاک در 34 بسته آب‌بندی شده از داخل معده زن متوفی خارج و ضمن مشخص شدن علت مرگ این قاچاقچی سابقه‌دار، مواد مکشوفه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها