خدمات‌رسانی مترو به نمازگزاران عید فطر

کد خبر: 1144254

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

خدمات‌رسانی مترو به نمازگزاران عید فطر

 بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: متروی تهران و حومه به‌منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران، با آمادگی کامل کارکنان و استفاده حداکثری از امکانات خود، خدمات ویژه‌ای را در تمام خطوط ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به دسترسی راحت‌تر نمازگزاران از خطوط سه و چهار مترو به محل برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه تهران افزود: در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران گرامی راحت‌تر از این وسیله حمل‌ونقل ریلی ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در این روز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم، سرویس‌دهی در خط ۳، با فاصله حرکت هر ۹ دقیقه و در خط ۴ با فاصله حرکت هر ۴ دقیقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند، خاطرنشان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به‌منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی (خط ۴) پیاده شوند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها