ترافیک سنگین در محورهای هراز /آخرین وضعیت جاده چالوس

کد خبر: 1144342

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) سنگین و پرحجم در جریان است و بارش باران، کندی تردد را در این محورها به همراه داشته است.

ترافیک سنگین در محورهای هراز /آخرین وضعیت جاده چالوس

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم درجریان است و پس زدگی بار ترافیکی را در محدوده امامزاده هاشم(ع)  شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران به بیان اینکه پس زدگی بار ترافیکی در محدوده آزادراه تهران_پردیس، جاجرود، گیلاوند، محدوده گالری امامزاده‌هاشم(ع) غیره وجود دارد، گفت: تردد وسایل نقلیه از محدوده شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است، اما خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی شود.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است و خودروها بدون گره ترافیکی و ترافیک های سنگین در حال عبور از این محورها هستند.

وی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی باعث کندی عبور و مروز وسایل نقلیه در محورهای شرق استان شده و هموطنان میبایست با شکیبایی و بدون عجله و شتاب وارد این محورها شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، همچنین رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

جاده چالوس یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد در جاده چالوس تا اطلاع ثانوی در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده است و در همه محورهای مواصلاتی ترافیک سنگینی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس در مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال و در محدوده بیلقان، حد فاصل همه جا تا شهرستانک و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله و سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین در سایر محورهای شمالی از جمله آزادراه تهران- شمال، محور هراز، محور فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت، آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم تهران - رودهن ترافیک سنگینی در بسیاری از مقاطع گزارش شده است. البته محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورها از جمله آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین در برخی از محدوده‌های سایر محورهای مواصلاتی از جمله آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه تهران - قم، محور تهران - شهریار و آزادراه قزوین - کرج ترافیک سنگینی برقرار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها