عذرخواهی وزیر

کد خبر: 1145578

وزیر آموزش و پرورش گفت: به همه گفته بودم که تعطیلی مدارس باید پیش از آغاز به کار سرویس مدارس اعلام شود.

عذرخواهی وزیر

یوسف نوری، در حاشیه نشست برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران با قدردانی از ستاد کل مبارزه با مواد مخدر در برگزاری این نشست، افزود: آموزش و پرورش به دلیل بستر گسترده‌ای که در جامعه در اختیار دارد، همواره همکاری تنگاتنگی با ستاد کل مبارزه با مواد مخدر داشته است. اولاً در ترویج فرهنگ پیشگیری از مواد مخدر و ثانیاً پیشگیری از ورود مواد مخدر به میان دانش آموزان.

نوری با بیان اینکه خوشبختانه نسبت به وضع اعتیاد در مدارس سایر کشورها شرایط بهتری داریم تصریح کرد: البته به این دلیل که سرعت ابتلاء به اعتیاد به مواد مخدر در میان نوجوانان بیشتر است، ما باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح یاری گران جوان تأکید کرد: چند طرح در دست پیگیری ماست. در حوزه‌های تربیت بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی که ما بتوانیم با استفاده از روش‌های غیر مستقیم به کمک طرح‌هایی دانش آموزان را جذب کنیم که رسالت دانش آموزان در محور تربیت بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با رد افزایش مصرف مواد مخدر در میان دانش آموزان، اظهار داشت: خیلی از مسائل در رسانه‌های دیداری و شنیداری گفته می‌شود که ممکن است مبنای علمی نداشته باشد. قطعاً در این زمینه ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنای علمی را در نظر گرفته و آمار را اعلام می‌کند. البته به طور طبیعی ممکن است به علت افزایش جمعیت دانش آموزی این طور به نظر برسد که تعداد دانش آموزان درگیر با مواد مخدر افزایش یافته است اما باید ما با استناد به آمار و ارقام واقعی در این خصوص اظهار نظر کنیم.

نوری در خصوص عدم اطلاع رسانی به موقع بابت تعطیلی امروز مدارس استان تهران گفت: به همه همکاران گفته بودم که تعطیلی مدارس به هر دلیلی باید پیش از آغاز به کار سرویس مدارس، اعلام شود. متأسفانه امروز اولیا و مدارس سرگردان شده بودند. این تصمیم آموزش و پرورش استان تهران بود و من از همه اولیا عذرخواهی می‌کنم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها