تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی ادارات

خبر فوری: مدارس و ادارات این استان ها فردا سه‌شنبه تعطیل شد | علت تعطیلی سه شنبه 3 خرداد 1401

کد خبر: 1149161

مدیر کل مدیریت بحران ایلام گفت: به علت تشدید و پایداری ریزگردها، ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان ایلام فردا سه‌شنبه (سوم خرداد) تعطیل هستند.

خبر فوری: مدارس و ادارات این استان ها فردا سه‌شنبه تعطیل شد | علت تعطیلی سه شنبه 3 خرداد 1401

به گفته آقای بیگلریان  امتحانات نهایی برابر برنامه امتحانی در مدارس برگزار می‌شوند.

مدیر کل مدیریت بحران ایلام گفت: مدارسی که امتحان نهایی استانی دارند، امتحانات به روز پنج‌شنبه موکول می شود.

توده گرد و غبار از ظهر امروز وارد استان ایلام شده و تا فردا اثرات آن در آسمان استان وجود خواهد داشت.

از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ روز آلوده به گرد و غبار در استان ایلام ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

 کلیه ادارات و مراکز آموزشی استان خوزستان فردا ۳ خرداد تعطیل شد

کارگروه اضطراری آلودگی هوای خوزستان تمام ادرات این استان به جز مراکز درمانی و ادارات عملیاتی را تعطیل اعلام کرد.

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان سه‌شنبه 3 خرداد تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام شدند

لازم به ذکر است این تعطیلی شامل مراکز منتخب کرونا، بخش درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بخش عملیاتی اورژانس نمی‌باشد.

همچنین کلیه کلاس‌های درس و نوبت‌های کارآموزی دانشجویان سه شنبه تعطیل و متعاقباً به‌صورت جبرانی برگزار می‌شود. نوبت‌های کارورزی از این اطلاعیه مستثنی و مطابق برنامه دایر است./تسنیم

مدارس البرز فردا تعطیل است

کمیته اضطرار آلودگی هوا:با توجه به تداوم شرایط بسیار ناسالم برای تمام گروه‌های سنی، همه مدارس البرز فردا (سه شنبه، سوم خرداد ) تعطیل خواهند بود.

ادارات و سازمان‌های دولتی، مدارس و دانشگاه های کردستان تعطیل شد

سنندج- با توجه به ورود توده گرد و خاک و آلودگی هوا در کردستان، کلیه ادارات و سازمان های دولتی، مدارس و مراکز آموزش عالی سراسر استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به دنبال هشدار هواشناسی کردستان مبنی بر سطح نارنجی و تداوم آلودگی هوا، سه شنبه سوم خرداد ماه، تمامی ادارات، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان کردستان تعطیل اعلام شد.

در این بیانیه آمده است: پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پیشنهاد مدیر کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و کلیه مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است کلیه امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه سوم خرداد ماه لغو و با اعلام آموزش و پرورش استان کردستان، زمان بعدی برگزاری آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات کرمانشاه فردا سه‌شنبه

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تشدید آلودگی هوا از تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات کرمانشاه برای فردا سه شنبه سوم خرداد خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان کرمانشاه و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی ادارات، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام است.

وی افزود: همچنین همه ادارات استان کرمانشاه به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری بیمارستان‌ها وآتش نشانی‌ها) در روز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

تهران - با توجه به افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار، کلیه مدارس استان تهران در روز سه‌شنبه ۳ خرداد تعطیل است.

خوزستان - به دلیل شدت یافتن پدیده گردوغبار مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در سراسر استان خوزستان در روز سه‌شنبه ۳ خردادماه تعطیل اعلام شد و امتحانات لغو شد.

کرمانشاه - به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کار‌گروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فردا سه شنبه سوم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین همه ادارات استان (به استثنای دستگاه های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان ها وآتش نشانی‌ها) در روز سه شنبه تعطیل است.

همدان - فعالیت های آموزشی در تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل شده و حضور دانش آموزان صرفا به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون صورت می‌گیرد.

به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه‌شنبه سوم خرداد با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد - روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی اعلام کرد؛ به دلیل وقوع شدید ریز گردها، گرد و خاک، کاهش دید افقی و  آلودگی هوا فردا سه شنبه ۳ خردادماه  ۱۴۰۱، ادارات این شهرستان تعطیل است.

لازم به ذکر است که کلیه مدارس شهرستان در مقاطع مختلف، که فردا آزمون و یا امتحان دارند فقط در راس ساعت برگزاری امتحان و آزمون مربوطه ملزم به حضور در محل آزمون هستند.

تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس زنجان در اثر آلودگی هوا

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:روز سه شنبه ۳ خرداد ماه همه مراکز آموزشی (دانشگاه‌ها، فنی و حرفه‌ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می‌شود.

 فعالیت‌های آموزشی در همه مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در همه مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی همه دوره‌ها و همچنین هماهنگ پایه ششم لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز سه‌شنبه سوم خرداد تعطیل خواهد بود./ایسنا

 مدارس و دانشگاه‌های لرستان فردا تعطیل هستند/آغاز فعالیت ادارات با تاخیر دو ساعته

بنا بر اعلام کارگروه اضطراری آلودگی هوا، همه مدارس و دانشگاه‌های لرستان فردا تعطیل هستند و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز بکار می‌کنند.

 روابط عمومی محیط زیست لرستان اعلام کرد، بنا بر مصوبه کارگروه اضطراری آلودگی هوا، فردا همه مدارس و دانشگاههای لرستان تعطیل هستند و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغار بکار می‌کنند.

مصوبات این کارگروه به شرح زیر است؛

1. مقرر گردید به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ 3/3/1401 برای تمام شهرهای استان، کلیه ادارات سازمانها شرکت ها و بانک ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز نمایند

 2. کلیه مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

3. مقرر گردید کلیه مراکز بهداشتی، درمانی ، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند. همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابان‌های اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم نمایند.

4. دبیر خانه کارگروه اطلاع رسانی لازم را از طریق صدا و سیما جراید شنیداری و نوشتاری و فضای مجازی در خصوص شرایط ناسالم فردا به سمع و نظر عموم برسانند .و از عموم مردم درخواست شود از تردد غیر ضروری و فعالیت های بدنی اجتناب نمایند.

مدارس قم فردا به علت آلودگی هوا تعطیل است

کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم در اطلاعیه ای اعلام کرد که مدارس این استان فردا سه‌شنبه سوم خردادماه تعطیل است./ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها