ترافیک پرحجم چهارشنبه‌ای در محورهای شمال

کد خبر: 1149738

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

ترافیک پرحجم چهارشنبه‌ای در محورهای شمال

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی مبنی بر پیش‌بینی باران توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های شمال است‌.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: البته اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسؤول در پایان گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند./فارس

 ترافیک پرحجم و روان در خروجی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران پرحجم و روان درجریان است.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد در لاین جنوب به شمال این محور روان و عادی است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی درمحورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: تردد وسایل نقلیه در دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه هیچگونه بار ترافیکی در مسیرهای عبوری این محور وحود ندارد.

کهریزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی محور های شرق استان افزوده خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها