فوری/ حمله مسلحانه به 3 مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران/تصاویری از محل حادثه تیراندازی

کد خبر: 1150226

دقایقی پیش دو نفر که گفته می شود از ماموران ناجا بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله دو فرد مسلح قرار گرفتند.

فوری/ حمله مسلحانه به 3 مامور ناجا در خیابان طالقانی تهران/تصاویری از محل حادثه تیراندازی

دقایقی پیش سه نفر که گفته می شود از ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله ۲ فرد مسلح قرار گرفتند.

دقایقی پیش سه نفر که گفته می‌شود از ماموران فراجا بودند روبروی بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران مورد حمله قرار گرفتند.

عوامل مسلح توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند./ منبع: ایرنا

تیراندازی

آخرین جزئیات از سوء قصد به ماموران فراجا در خیابان طالقانی

تهران - ایرنا - دقایقی پیش ۲ تن از ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله ۲ فرد مسلح قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دقایقی پیش ۲ تن از ماموران فراجا بودند روبروی بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران مورد حمله قرار گرفتند.

عوامل مسلح توسط نیروهای فراجا دستگیر شدند.

تیراندازی  تهران

براساس گزارش خبرنگار ایرنا که در محل حادثه حضور دارد، گفته می شود ۲ مأمور که از عوامل یگان ویژه فراجا بودند و یک عابر دچار مصدومیت شدند که یکی از مأموران وضعیت وخیمی دارد همچنین یک نفر از ضاربان دستگیر شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر شرایط محل حادثه عادی است و منطقه تحت تدابیر امنیتی قرار دارد و از شهروندان خواسته شده تا از تردد و توقف در این منطقه عملیاتی خودداری کنند همچنین چند بازرس قضایی و انتظامی نیز در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.

سرهنگ مراد مرادی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت درباره حادثه خیابان طالقانی توضیح داد و اعلام کرد در پی تجمع تعدادی از  افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است که در این حادثه ۲ نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

تیراندازی  تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت گفت: متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است و در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار و مورد خاصی وجود ندارد. 

توضیح پلیس درباره حادثه خیابان طالقانی

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت درباره حادثه خیابان طالقانی توضیح داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ مراد مرادی افزود: در پی تجمع تعدادی از  افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است که در این حادثه ۲ نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

مرادی اظهارداشت: متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

تیراندازی  تهران

وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار و مورد خاصی وجود ندارد.  

براساس اعلام معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت، اطلاعات تکمیلی مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.منبع: ایرنا

مجروحیت ۴ مامور پلیس در حمله مسلحانه خیابان طالقانی

ساعتی پیش یک شرور با ماموران پلیس در خیابان طالقانی درگیر و بلافاصله دستگیر شد.

در درگیری صبح امروز خیابان طالقانی که توسط فردی شرور صورت گرفت، ۴ مامور پلیس مجروح شدند.

به گزارش پلیس ساعتی پیش در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرد.

متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است. به گفته پلیس در خیابان طالقانی و مناطق اطراف امنیت برقرار است و مورد خاصی وجود ندارد./ منبع: باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها