زورگیری خشن از زن جوان در پارک جنت‌آباد / ماجرا چه بود؟!

کد خبر: 1151710

شرور سطح دو تهران که زن جوانی را در یک پارک مورد ضرب‌و‌جرح به قصد زورگیری قرار داده بود، دستگیر شد.

زورگیری خشن از زن جوان در پارک جنت‌آباد / ماجرا چه بود؟!

چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان زورگیری و ضرب و جرح زن جوانی توسط یک شرور در یکی از پارک‌های منطقه جنت‌آباد قرار گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های بیشتر پلیسی نشان داد مردی که به زن جوان در پارک حمله کرده، سابقه عربده‌کشی، مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت داشته و شرور سطح دو تهران به نام "س.فرح" است.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد متهم پس از عربده‌کشی به قصد زورگیری، زن جوان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه این زن از پارک متواری شده است.

تیم پلیسی در گام نخست، با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند و پس از دستور مقام قضایی، بلافاصله وارد عمل شدند.

ماموران در جریان تعقیب و مراقبت از خانه موردنظر پی بردند، متهم در مدت طولانی به خانه‌اش مراجعه نکرده و در مکان دیگری سکونت دارد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه اواخر اردیبهشت ماه امسال، ماموران پلیس متوجه شدند این شرور سابقه‌دار در یکی از پارک‌های غرب تهران حضور دارد و در حال شرارت است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعت مهم، بلافاصله وارد پارک شدند و با فنون رزمی، متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند؛ این در حالی بود که یک قبضه قمه از شرور سطح دو شهر تهران کشف شد.

این شرور سابقه‌دار پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌های فنی به جرم شرارت، حمل سلاح سرد، زورگیری، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم و سرقت تلفن همراه زن جوان اعتراف کرد.

متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها