محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال

کد خبر: 1158315

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال می‌شود.

علی زندی‌فر با اشاره محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس در پایان هفته جاری اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه هفته جاری تا ساعت ۶ روز شنبه هفته آینده در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی متذکر شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود./مهر

محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک طرفه می شود

مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از فردا در راه های استان، اعلام کرد: محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک طرفه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه هشتم تیر تا روز شنبه ۱۱ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. همچنین

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه، مورخ‌های از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها