غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر

کد خبر: 1159164

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر محدوده روستای سلیم چاف آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: ۳ نفر از غرق‌شدگان جان‌باختند.

غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر

سیاوش غلامی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از غرق شدن 4 مسافر در دریا خبر داد و اظهار داشت: 4 مسافر جوان از اعضای یک خانواده که برای شنا به دریا رفته بودند، غرق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این خانواده عصر روز گذشته به شهرستان آستانه اشرفیه، محدوده روستای سلیم چاف رفته بودند که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

غلامی به حضور و تلاش عوامل امدادی هلال احمر برای نجات غرق‌شدگان و خارج کردن آنان از آب اشاره کرد و ابراز داشت: 3 نفر از اعضای این خانواده شامل 3 زن 28، 30 و 32 ساله از آب خارج شدند.

وی با بیان اینکه 2 نفر از این افراد جان‌باختند و یک زن به کمک نیروهای امدادی احیا و به بیمارستان منتقل شد گفت: جسد مرد 27 ساله هنوز پیدا نشده و تلاش‌ها برای پیدا کردن او ادامه دارد.

با گرم شدن هوا و حضور مسافران و بومیان در دریا و مناطق ساحلی استان گیلان با وجود اجرای طرح‌ سالم‌سازی دریا شاهد روند افزایشی آمار غرق‌شدگان در استان هستیم.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها