وضعیت ترافیکی پایتخت در روز تعطیلی ادارات

کد خبر: 1159611

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت، آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

 وضعیت ترافیکی پایتخت در روز تعطیلی ادارات

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت به تاثیر تعطیلی ادارات بر ترافیک تهران پرداخت و گفت :دیروز کارگروه ویژه آلودگی هوا در شهر تهران تشکیل شد که ماحصل آن تعطیلی امروز ادارات پایتخت بود.

وی تصریح کرد: روزانه ۲۰ میلیون سفر درون شهری در شهر تهران به وقوع می پیوندد که ۳۵/۶ درصد از این ترددها سفرهای شغلی است که امروز خبری از این سفرها در معابر نیست .

سرهنگ رازقی ادامه داد: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت صورت پذیرفت در اکثر معابر شهر تهران مانند بزرگراه شهید زین الدین ، بزرگراه بابایی ، بزرگراه یادگار امام(ره) ، بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه صدر ، شیخ فضل الله ،خیابان آزادی و نواب ، بزرگراه شهید همت ، شهید حکیم ، بزرگراه هاشمی رفسنجانی ، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی ، شهید چمران و آزادراه که همه روزه شاهد حجم بالای ترددها و ترافیک صبحگاهی در آنها بودیم ، امروز صبح ترافیک روان و در حال حرکتی را شاهد هستیم.

وی افزود : با توجه به اینکه اصناف و بازار شهر تهران تعطیل نیستند ترافیک صبحگاهی امروز دوشنبه با تاخیر شروع خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می شود که فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین بوده است پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر تردد کنند.

وی گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل ترافیک سرعت ها و سبقت ها حضور دارند.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها