صفر تا صد انتخاب و خرید انواع هایفو

کد خبر: 1159999

دستگاه هایفو با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا توانسته به یکی از بایدهای هر کلینیک زیبایی تبدیل شود. این دستگاه با ساطع کردن امواج اولتراسوند متمرکز نتایج قابل توجهی را در حوزه زیبایی و جوان‌سازی پوست ایجاد می‌کند. به همین دلیل توانسته مورد توجه بسیاری از پزشکان و مراجعه‌کنندگان در این زمینه قرار بگیرد. کسانی که قصد خرید و استفاده از این دستگاه را دارند باید قبل از هر کاری با انواع آن آشنا شوند. چرا که دستگاه هایفو در انواع مختلفی طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوان بهترین بهره‌برداری را از این دستگاه پیشرفته دنیا کرد خرید بهترین نوع باتوجه به شرایط توصیه می‌شود. در ادامه نگاهی اجمالی به انواع، قیمت و مشخصات مهم این دستگاه بی نظیر خواهیم داشت.

11

شکل 1- هایفو صورت

معرفی دستگاه هایفو

این روزها بازار صحبت از مزایا و نتایج مثبت ناشی از هایفوتراپی در حوزه زیبایی وجوان‌سازی بسیار داغ است. در دستگاه‌های مبنی بر تکنولوژی هایفو از امواج متمرکز شده اولتراسوند استفاده می‌کنند. به طوری که این امواج به پوست ناحیه مورد نظر از صورت و یا بدن تابانیده می‌شود. در نتیجه علائم ناشی از افزایش سن از قبیل افتادگی و چین و چروک پوست از بین می‌رود. دستگاه هایفو برای ارائه بهترین خدمات و ایجاد بهترین نتایج درمانی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. البته اساس کار همه این موارد شبیه هم بوده و اساس کار یکسانی دارند. از جمله مهم‌ترین حوزه‌های درمانی تکنولوژی هایفو می‌توان به درمان چین و چروک، درمان افتادگی پوست، از بین بردن لک‌های پوستی، تحریک پوست به کلاژن‌سازی بیشتر و ... اشاره کرد.

 

انواع دستگاه هایفو

همان طور که گفته شد دستگاه‌های مبنی بر فناوری هایفو در تنوع بالایی طراحی و تولید می‌گردند. بنابراین انتخاب یک گزینه مناسب برای خریداران کمی سردرگم‌کننده است. خریداران باید قبل از اقدام به خرید با هر کدام از انواع این دستگاه آشنا باشند. در نتیجه می‌توانند با توجه به نیاز و انتظاری که از آن دارند بهترین گزینه را خریداری کنند. در حالت کلی در بازار با دو نوع دستگاه هایفو روبرو خواهیم شد. این دسته بندی بر اساس نحوه کاربری و مکان مورد استفاده از دستگاه هایفو تعیین می‌شود. مینی هایفو که در بازار با نام هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود و هایفو کلینیکی یا سالنی دو نوع اصلی این دستگاه بی‌نظیر در بازار هستند. در ادامه به معرفی و بررسی تک تک این دو مورد می‌پردازیم:

1.مینی هایفو (هایفو خانگی)

همان‌طور که از نام آن می‌توان متوجه شد مینی هایفو یا هایفو خانگی در ابعاد کوچک طراحی و تولید می‌گردد. بنابراین کاربران می‌توانند به کمک این دستگاه مشکلات سطحی و ابتدایی پوست خود را در خانه درمان کنند. با خرید مینی هایفو دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک‌های زیبایی نخواهد بود. قیمت دستگاه هایفو مینی در مقایسه با دیگر انواع موجود در بازار کمتر است. البته خرید این دستگاه توسط متخصصان پوست چندان توصیه نمی‌شود. زیرا بهتر است کارهای درمانی و زیبایی پوست خود را در کلینیک‌های معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص انجام دهید.

2.هایفو کلینیکی (هایفو سالنی)

از دیگر انواع دستگاه هایفو، نوع کلینیکی یا به اصطلاح سالنی است. با خرید این دستگاه می‌توان طیف گسترده‌ای از مشلات پوستی را تحت درمان قرار داد. توجه داشته باشید که برای کار با این دستگاه الزامی است که اطلاعات، دانش و تخصص لازم را داشته باشید. به عنوان نکته آخر دستگاه‌هایی با نام هایفو اولترا در بازار در زیرمجموعه دستگاه‌های هایفو کلینیکی قرار می‌گیرند. همچنین بهتر است بدانید که "انواع دستگاه هایفو کلینیکی با توجه نوع تکنولوژی که دارد، در مدل های متنوعی تولید می شود. این مدل ها عبارتند از:

دستگاه هایفو صورت تک بعدی

دستگاه هایفو صورت سه بعدی

دستگاه هایفو صورت و بدن چهار بعدی

دستگاه هایفو صورت، بدن و واژینال 7 بعدی

دستگاه هایفو واژینال تک کاره"

 

قیمت و خرید انواع دستگاه هایفو

در بازار آشفته امروز، همانند هر کالای دیگری قیمت دستگاه هایفو نیز در هر شرکتی متفاوت است. بنابراین برای داشتن خرید مطمئن و قابل اعتماد باید به شرکت‌های معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه کرد. برای خرید انواع دستگاه هایفو توجه به سه پارامتر نوع دستگاه، مدل دستگاه و قیمت دستگاه ضروری می‌باشد. با توجه به این موارد می‌توان یک خرید مناسب و مطلوبی را داشت. برای اطلاع از قیمت هر کدام از انواع و مدل‌های دستگاه هایفو و دریافت مشاوره‌های قبل از خرید، می‌توانید با کارشناسان ما در الولیزر https://www.alolaser.com  تماس حاصل فرمایید. مشاوران فروش الولیزر با شماره تماس ۰۲۱۷۷۴۴۸۴۳۴ در اختیار شما عزیزان خواهند بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها