پلیس: برای استقبال حجاج گروهی به فرودگاه نیایید

کد خبر: 1161978

رییس پلیس پیشگیری فراجا از آمادگی کامل برای بازگشت حجاج به کشور خبر داد و در عین حال از خانواده‌های حجاج خواست که برای استقبال تا حد امکان گروهی به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و همچنین ترافیک احتمالی در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم

پلیس: برای استقبال حجاج گروهی به فرودگاه نیایید

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به آغاز روند بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی اظهارکرد: از مدت‌ها قبل از اعزام زائران به خانه خدا، هماهنگی‌ها برای اعزام و همچنین بازگشت این عزیزان در دستورکار پلیس پیشگیری قرار گرفته و خوشبختانه این عزیزان در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار زائر در امنیت و سلامت کامل از ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند، اظهارکرد:‌ با پایان مناسک حج شاهد بازگشت حجاج به کشور عزیزمان هستیم که در همین راستا نیز ماموران پلیس پیشگیری و به خصوص ماموران پلیس فرودگاه‌های کشور از آمادگی کامل برای استقبال از حجاج و تامین امنیت آنان برخوردار هستند. تیم‌های پلیس پیشگیری هم به صورت خودرویی، هم به صورت موتوری و هم به شکل پیاده در حوزه استحفاظی پلیس فرودگاه‌ها حضور دارند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود:‌ از خانواده‌های حجاج تقاضا داریم که برای استقبال از این عزیزان تا حد امکان به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و همچنین ترافیک احتمالی در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم. حضور یک یا دو نفر از اعضای خانواده حجاج در فرودگاه کافی است و می‌توان مراسم استقبال از حجاج را در فضای منزل و محل زندگی انجام داد.

معصوم‌بیگی از همراهی زائران خانه خدا با پلیس و توجه به توصیه‌ها و هشدار نیز قدردانی کرد و گفت:‌امیدواریم تا پایان بازگشت همه زائران که طبق پیش‌بینی‌ها تا هفته دوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت، شاهد همین نظم و امنیت باشیم.

پیش از این سردار معصوم بیگی در نشستی خبری گفته بود که حدود ۳۹ هزار زائر از طریق ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین وحی شده‌اند که که از این تعداد پرواز حدود حدود ۱۱ هزارنفر از فرودگاه امام خمینی بوده است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها