اتفاق هولناک در اهواز/سگ‌های ولگرد، گوش کودک اهوازی را کندند +عکس دردناک

کد خبر: 1162195

حادثه جدی ناشی از حمله سگ‌های ولگرد، نوجوان اهوازی را راهی بیمارستان کرد.

اتفاق هولناک در اهواز/سگ‌های ولگرد، گوش کودک اهوازی را کندند +عکس دردناک

رئیس بیمارستان گلستان اهواز در خصوص جزئیات این خبر گفت : بعد از ظهر جمعه ۲۴ تیرماه ، سگ‌های ولگرد به یک نوجوان بنام سید حامد غرابی در شهرک پیام کوی گلستان حمله و او را از ناحیه گوش سمت راست بشدت زخمی می‌کنند که توسط خانواده به اورژانس بیمارستان گلستان جهت انجام کار‌های درمانی منتقل می شود.

میثم معزی گفت: بعد از پانسمان شدن گوش این نوجوان توسط کادر درمان بیمارستان با موافقت خانواده خود در این بیمارستان برای ادامه کارهای درمانی خود پذیرش نشد.

نوجوان اهوازی

طبق اعلام رییس مرکز بهداشت خوزستان سالانه ۷ هزار گازگرفتگی سگ در این استان رخ می‌دهد که هر گازگرفتگی سگ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال برای بهداشت هزینه در بر دارد.

اوایل خردادماه امسال نیز در دومین حادثه جدی ناشی از حمله سگ‌های ولگرد در اهواز، نوجوان ۱۷ ساله اهوازی را راهی بیمارستان کرد.

۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ نیز استاد دانشگاه آزاد اهواز در جریان حمله سگ‌های ولگرد در حالی که برای فرار از دست این حیوانات تلاش می‌کرد با یک خودرو تصادف کرد و در نهایت جان خود را از دست داد.

بیستم بهمن ماه پارسال نیز شهردار اهواز در مصاحبه‌ای گفته بود  مشکل پول و محدودیتی برای کنترل سگ‌های بلاصاحب نداریم و اگر لازم باشد ساختمان شهرداری را هم می‌فروشیم و خرج این کار می‌کنیم بنابراین مساله نبود پول بهانه‌ای نشود تا شهردار منطقه‌ای بگوید پول نداشتیم. همه اختیارات را به شهرداران منطقه می‌دهم، اما به شرط اینکه روزانه در میدان کار کنند و در این زمینه گزارش ارائه دهند.

او گفت: هیچ محدودیتی برای کنترل سگ‌های بلاصاحب نداریم و نخواهیم داشت. از هیچ شهردار منطقه‌ای پذیرفته نیست که منعی برای کنترل جمعیت این سگ‌ها را بهانه کند./باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها