خبر مهم برای زائران اربعین/اضافه شدن مرزهای جدید برای تردد زائران

کد خبر: 1163875

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از اجرای دو طرح کنترل تردد در اربعین امسال خبر داد و گفت: مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات اضافه می شود.

خبر مهم برای زائران اربعین/اضافه شدن مرزهای جدید برای تردد زائران

سردار محمد شرفی رورز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران می‌توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرزها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه‌های در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه‌های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

سردار شرفی طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام ما هیچ‌گونه کمبودی را احساس نکردیم.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی صورت گرفته با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچ‌گونه کمبودی احساس نشد، تصریح کرد: امیدواریم در اربعین امسال در استان ایلام بتوانیم و با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در ایام اربعین در تأمین امنیت راهپیمایی، مدیریت ترافیک، کنترل مرز توسط مرزبانان، ارائه خدمات گذرنامه‌های و خدمات انتظامی را بر عهده دارد از تمام ارگان‌ها و نهادهای همکار در مأموریت بزرگ اربعین خواست تا با تمام توان پای کار بیایند تا بتوانیم خدماتی در شأن زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) به عاشقان آن حضرت ارائه دهیم.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها