محدودیت ترافیکی در جاده های شمال

کد خبر: 1165029

رییس پلیس راه استان البرز گفت: به علت انجام عملیات عمرانی در جاده کرج-چالوس، «حد فاصل کف هزار چم تا سیاه بیشه»، تردد در این مسیر با محدودیت همراه است.

محدودیت ترافیکی در جاده های شمال

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز،  گفت: برابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، جاده «کرج - چالوس» حد فاصل کف هزار چم تا سیاه بیشه از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۹۰۰ بعلت عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.

وی افزود: همشهریان و مسافرین عزیز می‌توانند از جاده های «هراز و فیروزکوه» به عنوان محور‌های جایگزین جهت تردد استفاده نمایند.

رئیس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است./فارس

 ترافیک سنگین در محور سوادکوه/احتمال بازگشایی هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال بازگشایی هراز، گفت: شاهد ترافیک سنگینی در محور سوادکوه هستیم‌.

ترافیک سنگین در محور سوادکوه/احتمال بازگشایی هراز

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: در حال حاضر محورهای هراز و کندوان کماکان مسدود است.

وی افزود: طی ساعات‌ آینده احتمال بازگشایی محور هراز وجود دارد ولی بازگشایی محور کندوان به زمان بیشتری نیاز دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه شاهد ترافیک سنگینی در مسیر خروجی محور سوادکوه هستیم‌، اضافه کرد: همچنین از لحاظ جوی محورهای کیاسر و سوادکوه بارانی و لغزنده بوده و تردد خودروها با رعایت سرعت مطمئنه باشد.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف‌های غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران است‌.

 بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی خبر داد و گفت: این‌محور برای تردد هم وطنان بازگشایی شده است اما با توجه به هشدارهای سازمان مدیریت بحران، مردم هشدارها را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سید عباس حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بامداد پنجشنبه ششم مردادماه محور هراز دچار سیلاب شده و تعداد زیادی خودرو در مسیر محور هراز گرفتار شدند، اظهار کرد: این سیل که در محدوده بایجان تا وانا رخ داد تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های بسیاری در حوزه راه و باغات به بار آورد.

وی با بیان اینکه در کمتر از ۱۲ ساعت از بروز سیل، خودروهای در راه مانده از محور تخلیه شده و محور مسدود اعلام شد، افزود: بیش از ۱۵ دستگاه لودر و کامیون دستگاه های خصوصی و دولتی از صبح ۵ شنبه در محور هراز حضور دارند و عملیات تخلیه گل و لای را انجام می دهند.

حسینی با اعلام اینکه بیش از یک متر گل و لای یک لاین از محور هراز را در محدوده بایجان پوشانده بود، ادامه داد: با کمک رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی کمترین خسارت انسانی به شهروندان در محور هراز ایجاد نشد.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در طی ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی گل و لای از محور هراز پاکسازی شده و تردد برای شهروندان تسهیل شده است، گفت: از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم مرداد ماه، تردد خودروها در محور هراز مسیر شده و محور بازگشایی شده است اما به شهروندان توصیه می شود با توجه به هشدارهای هواشناسی و سازمان مدیریت بحران، همچنان از ترددغیرضرور در محورهای هراز، مسیرهای ییلاقی، روستایی و رودخانه‌ها اجتناب کرده و به هشدارها توجه داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها