در مناطق شمالی کرج سیلاب راه افتاد

کد خبر: 1165139

بارش شدید باران صبح شنبه در مناطقی از کرج سیلاب جاری ساخت و سبب آبگرفتگی بخشی از معابر اصلی مناطق شمالی این کلانشهر شد.

در مناطق شمالی کرج سیلاب راه افتاد

این بارندگی سبب آبگرفتگی بخشی از معابر اصلی کلانشهر کرج به ویژه در مناطق اوج ، عظیمیه ، جهان نما ،  طالقانی شمالی و بخشی از خیابان شهید بهشتی شهر کرج شد.

همچنین بارش باران موجب لطافت هوای کرج و کاهش محسوس دما در کرج و مناطق شمالی استان البرز شده است.

طبق گزارش ها، بارندگی ها از شب گذشته در ارتفاعات البرز از جمله جاده کرج – چالوس و شهرستان طالقان آغاز شده و تالحظه مخابره خبر ادامه داشت.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت : این بارش مشکل جدی به وجود نیاورده و تیم های خدمات شهر در حال لایروبی معابر و روان سازی سیلاب هستند.

غلامرضا رضوانی افزود: تیم های خدمات شهر شهرداری کرج از ۲ روز پیش تاکنون در حالت آماده باش به سر می برند بلافاصله وارد عمل شده اند و لایروبی معابر را آغاز کرده اند.

وی بیان داشت : این بارش تاکنون هیچ گونه خسارتی در کرج نداشته است.

بارش شدید باران که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در استان البرز آغاز شده و همچنان نیز به صورت مقطعی ادامه دارد سبب خساراتی به تعدادی از روستاهای شهرستان طالقان و از بین رفتن ۴۰ دستگاه خودرو گردشگران شده است.

همچنین این بارش ها خساراتی به جاده کرج - چالوس و تعدادی از روستاهای شمالی استان البرز شده است که تاکنون بخشی از راه های روستایی ترمیم و بازگشایی شده و بخش دیگر در حال بازگشایی است .

جاده کرج - چالوس به علت سقوط سنگ و کوه همچنان بسته است.

اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که بارش های تندری تا روز دوشنبه هفته جاری در استان البرز ادامه دارد و برهمین اساس تیم های امدادی و اجرایی استان در آماده باش و خدمات رسانی به سر می برند.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها