آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ جاده های کدام استان ها امروز بارانی است؟

کد خبر: 1173006

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را شرح داد.

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ جاده های کدام استان ها امروز بارانی است؟

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده مجلار گزارش شده است، همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک وجود دارد.

وی در ادامه گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز پرحجم و در مقاطعی نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین نیز اظهارکرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

شیرانی درباره انسداد مسیرهای مواصلاتی کشور نیز گفت: تنها محور شریانی مسدود محور ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند است.

وی با اشاره به مداخلات جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان گزارش شده است و در دیگر محورها مداخله جوی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها