وضعیت ترافیکی کشور | افزایش تردد به سمت مرز عراق

کد خبر: 1173253

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در تشریح وضعیت ترافیکی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در هفت جاده کشور خبر داد.

وضعیت ترافیکی کشور | افزایش تردد به سمت مرز عراق

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در تشریح وضعیت ترافیکی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در هفت جاده کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده سیاه‌بیشه و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه‌سنگینی در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو گزارش شده است. این وضعیت در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیز دیده می‌شود.

شیرانی با بیان ترافیک در محورهای دیگر کشور تصریح کرد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس نیمه‌سنگین است. همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن و در محور ایلام - پایانه مرزی مهران وبالعکس در برخی از مقاطع ترافیک نیمه‌سنگینی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین نیز اظهارکرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

شیرانی با اشاره به وضعیت انسداد محورها اظهار کرد: تنها محور شریانی مسدود، جاده ریگان – ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی محور لاسم – ارجمند است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، گیلان و مازندران وجود دارد و در دیگر محورها مداخله جوی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها