خبر خوش برای سربازان | وام سربازان ماهر چقدر است؟

کد خبر: 1173326

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اعطای وام بانکی به سربازان ماهر منقضی از خدمت خبر داد.

خبر خوش برای سربازان | وام سربازان ماهر چقدر است؟

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اعطای وام بانکی به سربازان ماهر منقضی از خدمت خبر داد.

سردار موسی کمالی با اشاره به نشست مشترک میان مدیرعامل بانک سپه، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی و جانشین و معاونین این قرارگاه که با موضوع اعطای تسهیلات بانکی به سربازان ماهر برگزار شد، گفت: در این نشست زمینه‌های همکاری با موضوع پشتیبانی بانک سپه از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حین خدمت و تسهیلگری اشتغال آن‌ها پس از خدمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اظهارات، سردار زاده‌کمند، رئیس قرارگاه مهارت آموزی سربازان، اظهارکرد: در این نشست تاکید شد که کارکنان وظیفه به عنوان یکی از ارکان نیروهای مسلح در دفاع، ایجاد و توسعه و امنیت نقش اساسی دارند و ما در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا موظف هستیم در مورد توانمندسازی و اشتغال آن‌ها کمک کنیم که در این زمینه بانک‌ها می‌توانند یاری‌گر باشند.

کمالی ادامه داد: پس از آن مدیرعامل بانک سپه نیز ضمن ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بانک سپه اعلام کرد که این بانک پس از ادغام با پنج بانک دیگر به یکی از بزرگترین بانک‌های کشور تبدیل شده و با تمام توان و علاقه‌مندی، آماده ارائه خدمت به سربازان کشور است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نتایج این نشست و توافقات صورت گرفته در آن گفت: بانک سپه متعهد شد در راستای تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی بانک مرکزی مرتبط با تسهیلات قرض الحسنه بند (ب) تبصره (۱۶) را مطابق برنامه قرارگاه به سربازان ماهر ترخیص شده که متقاضی وام باشند، در ۳۱ استان اعطا کند.

وی افزود: همچنین مدیرعامل بانک سپه دستور داد سامانه ماهرسان که قبلا بانک انصار برای حمایت شغلی سربازان در دوران پس از خدمت طراحی و در فرآیند ادغام بانکی ناتمام مانده بود، در اسرع وقت مورد باز طراحی قرار گرفته و فعال شود به گونه‌ای که تمامی سربازان ترخیص شده بتوانند از طریق این سامانه عضو مشتریان ویژه بانک سپه شوند و از امکانات و بسته‌های حمایتی ویژه مشتریان بانک سپه بهره‌مند شوند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها