واکنش وزیر کشور به قصد تعرض به بانوی مریوانی

کد خبر: 1173902

وزیر کشور به قصد تعرض یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان به یک زن ۳۶ ساله مریوانی واکنش نشان داد.

 واکنش وزیر کشور به قصد تعرض به بانوی مریوانی

وزیر کشور به قصد تعرض یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان به یک زن ۳۶ ساله مریوانی واکنش نشان داد.

14 شهریورماه یک مرد متجاوز قصد تعرض به یک زن جوان 36 ساله به نام "شلیر رسولی" اهل روستای «چشمیدر» از توابع سروآباد ساکن شهرستان مریوان واقع در استان کردستان را داشته و این زن برای نجاتش، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد.

ماجرا از این قرار است که مردی به نام "گوران قادری" که هم اکنون بازداشت و پرونده قضایی آن در حال بررسی است به بهانه کمک به همسر باردارش، از شلیر رسولی درخواست کمک کرده و این زن پس از مراجعه به خانه، با اطلاع از اینکه همسرش در خانه نیست، از ترس تعرض خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرده بود.

سردار احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در جمع جمعی از مسئولان و مردم در مرز باشماق مریوان در واکنش به قصد تعرض یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان به یک زن 36 ساله مریوانی اظهار داشت: بانوان کردستانی بانوانی عفیف و پاکدامن هستند.

وی افزود: این بانوی عفیفه، نه تنها برای زنان کرد، بلکه برای دختران و زنان ایران اسلامی الگویی شده که برای حفاظت از عفت و پاکدامنی خود، جانش را از دست داد.

وزیر کشور با تبریک و تسلیت این واقعه به همه مردم استان کردستان به ویژه خانواده داغدار این بانو تصریح کرد: مرگ این بانوی مریوانی یک مرگ شهادت‌گونه است.

وحیدی با بیان اینکه زنان کرد در زمان جنگ دوشادوش مردان جنگیدند، گفت: از همین جا مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده این بانو  اعلام می‌کنم.

در 14 شهریورماه و در تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان اقدام به گروگان‌گیری و سپس قصد تعرض به یک زن 36 ساله اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را داشته که وی از طبقه دوم ساختمان خود را به پایین پرت کرده و بر اثر شدت جراحات وارده، عصر روز 17 شهریورماه در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها